the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی، 15 اگست ( ایجنسی) وزیر اعظم نریندر مودی نے ملک میں بنیادی ڈھانچے کو مضبوط بنانے کے لئے 100 لاکھ کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کا جمعرات کو اعلان کیا، ساتھ ہی آبادی میں اضافہ کو روکنے کے لئے عوامی بیداری کی ضرورت پر زور دیا۔ انہوں نے تحفظ آب کے لیے مشن کے طور پر آگے بڑھانے اور پلاسٹک کو الوداع کہنے کی ہم وطنوں سے اپیل بھی کی۔
مسٹر مودی نے ملک کی 73 ویں یوم آزادی کے موقع پر تاریخی لال قلعہ کی فصیل سے اپنے خطاب میں کہا کہ ملک کے سامنے کئی طرح کے چیلنجز ہیں، لیکن ملک کو اوچايو پر لے جانا ہے اور دنیا میں اپنا مقام بنانا ہے. انہوں نے کہا’’ہمیں اپنے گھر میں ہی غربت سے نجات پر زور دینا ہے اور یہ کسی پر احسان نہیں ہے‘‘۔
انہوں نے 21 ویں صدی میں ہندوستان کو مضبوط بنانے کے بارے میں غور کرنے کی ضرورت پر زور دیتے ہوئے کہا’’اب وقت آ گیا ہے کہ ہم لوگوں کے خواب پورا کرنے اور 21 ویں صدی کے ہندوستان کے بارے میں سوچنا شروع کریں‘‘۔ انہوں نے کہا کہ پانچ سال پہلے لوگ یہ سوچتے تھے کہ کیا ملک بدلے گا یا یہ کہ کیا تبدیلی ہو سکتی ہے؟ لیکن آج لوگ یہ کہہ رہے ہیں،’’ہاں میرا ملک بدل سکتا ہے‘‘۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ’سب کا ساتھ، سب کا وکاس‘ کا منتر لے کر ساتھ چلے تھے، لیکن پانچ سال میں ہی ہم وطنوں نے’سب کا اعتماد‘ کے رنگ سے پورے ماحول کو رنگ دیا ہے۔
مسٹر مودی نے کہا کہ اگر 2014 سے 2019 تک کی ضروریات کی تکمیل کا دور تھا تو 2019 کے بعد کا عرصہ ہم وطنوں کی خواہشات کی تکمیل اور ان کے خوابوں کو پورا کرنے کا دور ہے۔ ملک میں آج 21 ویں صدی کی ضرورت کے مطابق جدید انفراسٹرکچر کی تعمیر ہو رہی ہے اور اس پر 100 لاکھ کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپکے خیال میں کشمیر بہت جلد معمول پر آجائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.