the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز
learn quran online easily

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

تلنگانہ میں کون سی سیاسی جماعت ایم ایل سی انتخابات میں کامیابی حاصل کرے گی؟

ٹی آر ایس
کانگریس
بی جے پی
نئی دہلی،21 جنوری(یواین آئی) فوڈ سیفٹی اینڈ سیفٹی اتھارٹی آف انڈیا (ایف ایس ایس اے آئی) نے برڈ فلو کے پیش نظر آج ملک میں ہدایات جاری کیں ، جس میں کہا گیا ہے کہ اگر کچھ احتیاطی تدابیر اختیار کی جائیں تو پولٹری کے گوشت اور انڈوں کو کھانے میں انفیکشن کا خطرہ نہیں ہے رہنما خطوط میں کہا گیا ہے کہ برڈ فلو پھیلنے والے علاقوں سے پولٹری کی مصنوعات کو لایا اور فروخت نہیں کیا جانا چاہئے۔ نیز ، صارفین کو پولٹری کی ایسی مصنوعات نہیں خریدنی چاہئے۔ اس کے علاوہ مرغی اور کچے گوشت کو سنبھالنے والے افراد کو بھی ہاتھوں اور چہرے پر ماسک اور ہاتھوں میں دستانے پہننے چاہئیں اور صفائی کا خاص خیال رکھنا چاہئے۔
صارفین کو کہا گیا ہے کہ وہ خریداری کے بعد گوشت دھونے اور پکاتے وقت محتاط رہیں۔ گوشت کو بہتے ہوئے پانی کے نیچے دھونا نہیں چاہئے۔ اس دوران ہاتھوں میں دستانے پہننے چاہئے ۔
ایف ایس ایس اے اے آئی نے بتایا کہ کھانا پکانے کے دوران مکمل طور پر ابالنے پر برڈ فلو وائرس خود بخود مر جاتا ہے جب اسے، لہذا پکے ہوئے گوشت سے انفیکشن کا خطرہ نہیں ہوتا ہے۔ کھانا پکانے کے بعد گوشت یا انڈے کو ایک ہی برتن میں مت رکھیں جس میں انہیں کھانا پکانے سے پہلے رکھا گیا تھا۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2021 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.