the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی: آٹھ بنیادی صنعتوں کی ترقی کی شرح اکتوبر میں سست ہو کر 4.7 فیصد رہی. بنیادی طور پر سیمنٹ، سٹیل اور رپھاري علاقوں کے کمزور کارکردگی سے بنیادی صنعتوں کی ترقی کی شرح کم ہوئی ہے. گزشتہ سال اسی مہینے میں بنیادی صنعتوں کی ترقی 7.1 فیصد تھی. بنیادی صنعتوں میں کوئلہ، خام تیل، قدرتی گیس، ریفائنری مصنوعات، کھاد، اسٹیل، سیمنٹ اور بجلی آتے ہیں.

دریں اثنا، صنعت کی وزارت نے ستمبر اضافہ کے اندازہ کو کم کر 4.7 فیصد کر دیا ہے. مشرقی میں یہ تخمینہ 5.2 فیصد تھا. یہاں جمعرات کو شام جاری سرکاری اعداد و شمار کے مطابق سیمنٹ کی پیداوار میں 2.7 فیصد کمی آئی جبکہ اکتوبر 2016 میں اس میں 6.2 فیصد اضافہ ہوا تھا. سٹیل علاقے میں بھی پیداوار اضافہ گزشتہ ماہ کم ہو کر 8.4 فیصد رہی جو ایک سال پہلے اسی مہینے میں 17.4 فیصد تھی.

اسی طرح، ریفائنری میں ترقی کی شرح سست ہو کر اس سال اکتوبر میں 7.5 فیصد رہی جبکہ گزشتہ سال اسی مہینے میں اس میں 12.6 فیصد اضافہ ہوا تھا. بجلی کی پیداوار سالانہ بنیاد پر سست ہے. دوسری طرف، کوئلے میں اچھی ترقی دیکھے اور اس میں گزشتہ ماہ 3.90 فیصد اضافہ ہوا. ایک سال پہلے اسی مدت میں 1.9 فیصد نیچے تھا. کھاد کے علاقے میں الوچي مہینے میں 3.0 فیصد اضافہ ہوا جبکہ گزشتہ سال اکتوبر میں 0.7 فیصد کا اضافہ ہوا تھا.


اس کے علاوہ خام تیل کی پیداوار اور قدرتی گیس کی پیداوار میں بھی بہتری آئی ہے. مجموعی طور پر آٹھ بنیادی صنعتوں کی ترقی کی شرح اپریل اکتوبر کے دوران 3.5 فیصد رہی جو گزشتہ مالی سال کی اسی مدت میں 5.6 فیصد تھی. آٹھ بنیادی صنعت کی صنعتی پیداوار انڈیکس میں 40.27 فیصد  ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

ایودھیا کا فیصلہ؟ کیا یہ فیصلہ درست ہے کہ بابری مسجد کو دوسری جگہ 5 ایکڑ زمین دینی چاہئے

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.