the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
اگر آپ ہال مارک والے سونے کے زیورات خریدنے کا سوچ رہے ہیں، تو یہ یقینی بنانا ضروری ہے کہ نشان اصلی ہے۔ اس نشان سے ہوشیار رہو جو سنار نے خود لگایا ہو گا۔

اسے ڈبہ ہال مارکنگ کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ یہاں کچھ طریقے ہیں جن سے آپ اس بات کو یقینی بنا سکتے ہیں کہ آپ جس جیولری کو خرید رہے ہیں اس پر نشان نشان اصلی ہے۔
حکومت نے بدھ کو سونے کے زیورات اور دیگر متعلقہ اشیاء کی ہال مارکنگ کو لازمی قرار دیا ہے۔ اسے ابتدائی طور پر 256 اضلاع میں نافذ کیا جائے گا۔

1) ہال مارک کے نشان کو چیک کریں جو تین چیزوں پر مشتمل ہے - BIS (بیورو آف انڈین اسٹینڈرڈز) کا نشان جو مثلث سے ظاہر ہوتا ہے، کیریٹیج (22K915) جو پاکیزگی کو ظاہر کرتا ہے، جوہری کا نشان اور AHC کا نشان۔

2) آپ جیولر سے اپنا BIS لائسنس دکھانے کو کہہ سکتے ہیں۔ بی آئی ایس کے رہنما خطوط کے مطابق، جیولرز کو لائسنس کو



سامنے ظاہر کرنے کی ضرورت ہے۔ چیک کریں کہ آیا پرچی پر درج ایڈریس اور اسٹور ایک ہی ہیں۔

3) بل کے وقفے کے لئے پوچھیں۔ آپ جیولر سے بل پر ہال مارکنگ چارجز کا ذکر کرنے کو بھی کہہ سکتے ہیں۔ پرکھ اور ہال مارکنگ سینٹرز (AHC) ₹ 35 فی ہال مارک کردہ آئٹم چارج کرتے ہیں جو سنار کے ذریعہ ادا کیا جاتا ہے۔

4) آپ تھوڑی سی فیس ادا کر کے اپنے طور پر AHC سے زیورات کی جانچ کروا سکتے ہیں۔ آپ BIS کی ویب سائٹ پر AHCs کی فہرست دیکھ سکتے ہیں۔ یہ معطل شدہ AHCs اور جن کا لائسنس منسوخ کر دیا گیا ہے ان کی فہرست بھی شامل ہے۔ یہ مراکز ترجیحی بنیادوں پر عام صارفین کے زیورات کی جانچ پڑتال کرتے ہیں۔

جانچ کے بعد، اے ایچ سی ایک رپورٹ جاری کرے گا جس میں زیورات پر نشان زد مناسب شناخت دی جائے گی۔ اگر زیورات کم پاکیزگی کے پائے جاتے ہیں، تو اے ایچ سی، جس نے ابتدائی سرٹیفیکیشن کی تھی، کو صارف کی فیس واپس کرنی ہوگی۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.