the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

واشنگٹن، 19 جولائی (ایجنسی) امریکہ کی ایک عدالت نے جاسوسی کی ملزمہ روسی خاتون Maria Butina ماریا بوٹينا کو جیل بھیجنے کا حکم دیا ہے۔
کولمبیا کے ڈسٹرکٹ کورٹ میں بدھ کو اس معاملے کی سماعت کے دوران استغاثہ نے ماریا پر روس کے لئے امریکہ میں جاسوسی کرنے کے الزام لگائے اور اس کی ایک تصویر بھی عدالت کے سامنے پیش کیا. تصویر میں ماریا ایک ریسٹورنٹ میں ایک روسی جاسوس سے ملاقات کرتے ہوئے دکھائی دے رہی ہے۔
اس سے پہلے اتوار كو امریکہ میں رہنے والی 29 سالہ روسی خاتون ماریا بوٹينا کو جاسوسی کے الزام میں گرفتار کیا گیا تھا. ماریا پر امریکی شہریوں کے ساتھ تعلقات قائم کرکے کر روسی حکومت کے ایجنٹ کے طور پر کام کرنے اور سیاسی گروپوں میں دراندازی کی سازش رچنے کے الزام ہیں۔
امریکی یونیورسٹی کی طالبہ ماریا بوٹينا بندوق رکھنے کے حقوق (گن رائٹس) کی وکالت کرنے والے ایک روسی تنظیم کی بانی بھی ہے. ماریا پر روس کے ایک مرکزی بینک کے ایک اعلی افسر کی ہدایت پر کام کرنے کے الزامات ہیں۔ ماریا بوٹينا کے فیس بک اکاؤنٹ پر پوسٹ کی گئی تصاویر کے مطابق اس نے نیشنل رائفل ایسوسی ایشن کی جانب سے اسپانسر ڈپروگراموں میں بھی شرکت کی۔ بہت سی تصاویر میں ماریا روسی مرکزی بینک کے نائب صدر الیگزینڈر ٹورشن کے ساتھ بھی نظر آرہی ہیں۔ ماریا الیگزینڈر ٹورشن کے لئے کام کر چکی ہے
قابل غور ہے کہ امریکی محکمہ مالیات نے اپریل میں ٹورشن پر پابندی لگا دی تھی۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.