the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی/5ستمبر(ایجنسی) رافیل طیارے سودے کو لے کر بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) حکومت پر حملہ آور ہوئی کانگریس نے طنزیہ انداز میں کہا کہ ملک کا چوکیدار ہونے کا دعویٰ کرنے والے وزیر اعظم نریندر مودی کا نام بدعنوانی کے معاملے میں ملوث ہونے سےعوام حیران ہے۔

کانگریس کی ترجمان پرینکا چترویدی نے منگل کو صحافیوں سے گفتگو میں کہا "ملک کا سب سے بڑا دفاعی سودا اور اس میں کرپشن بی جے پی کے دور اقتدار میں ہوا ہے۔ مودی حکومت نے تین بار جنگی طیارے کی قیمتوں میں اضافہ کیا ہے۔ "

انہوں نے کہا ترقی پسند اتحاد (یو پی اے) حکومت کے دور میں جب فرانس کی ڈسالٹ کمپنی سے رافیل طیارے کی قیمت526کروڑ روپے طے ہوئی تھی لیکن اقتدار میں آتے ہی وزیر اعظم نے 2015 میں فرانس کا دورہ کیا اور اسی طیارے کو 1670 کروڑ روپے میں خریدنے کا سودا کیا تھا۔ 12 دسمبر،2012کو بین الاقوامی بولی میں126رافیل لڑاکا طیارے خریدے جانے تھے اور ہر لڑاکا طیارے کی قیمت 526کروڑ 10لاکھ روپے تھی۔18لڑاکا طیارے فرانس سے بن کر آنے تھے جبکہ108لڑاکا طیارے ہندوستان کی70 سال کی تجربہ کار کمپنی ہندوستان ایيرونوٹكس لمیٹیڈ کی طرف سے '' ٹرانسفر آف ٹیكنالوجي '' کے تحت ہندوستان میں بنائے جانے تھے. اس قیمت کے تحت36لڑاکا طیاروں کی28۔940 کروڑ روپے کی قیمت ہے۔.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

آپ کو لگتا ہے کہ #MeToo مہم انصاف حاصل کرنے کے لئے جنسی طور پر ہراساں متاثرین کی مدد کر رہا ہے

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.