the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی، 31 جولائی (یون آئی) تین روزہ دورہ پر دہلی آئیں ترنمول کانگریس کی سربراہ ممتا بنرجی کا اس دوران قومی اپوزیشن پارٹیوں کو متحد کرنے کے لئے ان پارٹیوں کے سرکردہ لیڈروں سے ملنے کا امکان ہے. وہ انہیں آئندہ 19 جنوری کی ریلی کے لئے مدعو بھی کریں گی۔
ترنمول کانگریس کے ذرائع کے مطابق مغربی بنگال کی وزیر اعلی کا منگل یا بدھ کو پارلیمنٹ کے سینٹرل ہال جانے کا پروگرام ہے اور وہ اپوزیشن پارٹیوں کے رہنماؤں میں شامل متحدہ ترقی پسند اتحاد کی صدر سونیا گاندھی سے ذاتی طور پر مل کر آئندہ 19 جنوری کو کولکتہ میں 'وفاقی اور بی جے پی مخالف قوتوں 'کی ریلی کے لئے مدعو کر سکتی ہیں۔
محترمہ بنرجی نے مرکزی وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ سے بھی ملاقات کا وقت مانگا ہے اور ان سے آسام میں قومی شہریت رجسٹر (این آرسي) کے مسئلے پر بات چیت کرنے کا امکان ہے. وہ کیتھولک بشپ کانفرنس کی طرف سے منگل کو منعقد کانفرنس میں لیکچر بھی دیں گی۔
پارٹی ذرائع کے مطابق محترمہ بنرجی کا سینئر وکیل رام جیٹھ ملانی، سابق بی جے پی لیڈر یشونت سنہا اور موجودہ بی جے پی ایم پی شتروگھن سنہا سے بھی ملنے کا پروگرام ہے۔ دہلی کے وزیر اعلی اروند کجریوال سے بھی ملاقات کی امید ہے۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
دنیا بھر سے میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.