the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com


آسٹریلیا کے خلاف ہونے والی ون ڈے اور ٹوئنٹی -20 سیریز کے لئے ہندوستانی کھلاڑیوں کی سوچ ایسی ہونی چاہئے کہ ہمیں ٹوئنٹی -20 ورلڈ کپ سے پہلے پریکٹس کا بہترین موقع ہے.
ہر فیصلہ صحیح نہیں ہوتا، لیکن سوچ صحیح ہونا چاہئے. یہ ماننا ہے ہندوستان کے سابق کپتان کپل دیو کا.
ہندوستان کے سابق سجیلا بلے باز وی وی ایس لکشمن کہتے ہیں، '' پہلے جب بھی ہم غیر ملکی زمین پر کھیلنے جاتے تھے، تو ہمیشہ دفاعی رویہ اپناتے تھے. وراٹ کوہلی کے کپتان بننے کے بعد حالات بدلے ہیں. اب ہندوستان ی ٹیم ناکامی سے ڈرتی نہیں ہے. ''

وہ بتاتے ہیں، '' گزشتہ آسٹریلیا کے دورے پر سب نے دیکھا کہ وراٹ ایڈیلیڈ میں جیتنے کے لئے اترے. یہ مثبت تبدیلی ہے. مجھے لگتا ہے کہ ٹیم اسی رویہ کے ساتھ اترے گی. ''
ان کا کہنا ہے کہ کھلاڑی جانتے ہیں کہ 2007 میں مہندر سنگھ دھونی کی کپتانی میں ٹیم نے کیا کیا تھا. تب ہندوستان نے جنوبی افریقہ میں ہوا پہلا ٹوئنٹی -20 ورلڈ کپ کرکٹ ٹورنامنٹ جیتا تھا.
کپل دیو اور وی وی ایس لکشمن بدھ کو دہلی میں ایک پروگرام کے دوران بھارت کے آسٹریلیا کے دورے پر بات کر رہے تھے.
دھونی کو لے کر کپل دیو نے کہا کہ وہ دنیا کے سب سے تجربہ کار کپتان ہیں. ان کپتانی میں ہندوستان ٹیسٹ کرکٹ میں دنیا کی نمبر ایک ٹیم بنی. ٹوئنٹی -20 اور ون ڈے ورلڈ کپ بھی جیتا. انہوں نے سب کچھ حاصل کیا ہے.
کپل دیو کہتے ہیں کہ ان کے وقت میں ٹیم اتنی نڈر نہیں تھی. انہوں نے ہندوستانی کرکٹ میں تبدیلی کا کریڈٹ سابق کپتان سورو گنگولی کو دیا.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.