the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com


میچ فکسنگ کا معاملہ زیادہ تر کرکٹ میں ہی سنا جاتا رہا ہے لیکن اب اس کا دائرہ بڑھ کر ٹینس تک پہنچ گیا ہے. اس سال کے پہلے آسٹریلین اوپن کے ابتدائی دن ہی ایک رپورٹ میں دعوی کیا گیا ہے کہ ٹینس میں بڑے پیمانے پر میچ فکسنگ ہوتی ہے. بی بی سی نے دعوی کیا ہے کہ گزشتہ ایک دہائی میں سب سے اوپر 50 میں سے 16 کھلاڑی بیٹنگ گروہوں کے لئے میچ فکسنگ میں ملوث رہے ہیں جن میں بڑے سے بڑے چمپئن بھی شامل ہیں.

رپورٹ میں دعوی کیا گیا کہ ومبلڈن کے تین میچ فکس تھے اور شک کے گھیرے میں آٹھ کھلاڑی آسٹریلیا اوپن بھی کھیل رہے ہیں. پکڑا جانے والے ایک نامعلوم گروپ کی طرف سے لیک کی گئی خفیہ فائلوں کی بنیاد پر اس رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ان 16 کھلاڑیوں میں سے کسی پر پابندی نہیں لگایا گیا.

ایسوسی ایشن آف ٹینس پروفیشنلز (یٹیپی) کے سربراہ کرس كرموڈے نے کہا کہ رپورٹ کی تفصیل مایوس کن ہے اور انہوں نے اس بات سے انکار کیا کہ میچ فکسنگ پر پردہ ڈالنے کی کوشش کی گئی. انہوں نے کہا، ٹینس اٹيگرٹي اکائی اور ٹینس حکام نے ان خبروں کو مسترد کیا ہے کہ میچ فکسنگ کے ثبوتوں پر پردہ ڈالنے کی کوشش کی گئی یا ان کی پوری طرح سے جانچ نہیں کی گئی. بی بی سی اور بجپھيڈ کی رپورٹ 10 سال پہلے کے واقعات ہے لہذا ہم نئی معلومات کی جانچ پڑتال کریں گے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.