the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com


ٹیم انڈیا نے ایڈیلیڈ اوول میں کھیلے گئے پہلے ٹی -20 میچ میں آسٹریلیا کو 37 رنز سے ہرا دیا ہے. 189 رنز کے ہدف کا تعاقب کرنے اتری آسٹریلیا کی پوری ٹیم 19.3 اوور میں 151 رن ہی بنا سکی. اس میچ ٹیم انڈیا کے گیند بازوں نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا. اس سے پہلے ٹیم انڈیا نے ٹاس ہار کر پہلے بلے بازی کرتے ہوئے مقررہ 20 اوور میں وراٹ کوہلی (90)، سریش رینا (41) اور روہت شرما (30) کی بہترین اننگز کی مدد سے 188 رنز بنائے.

اس سے پہلے ٹاس ہار کر پہلے بلے بازی کرنے اتری ٹیم انڈیا کے دھماکہ خیز بلے باز وراٹ کوہلی کے تیز طرار 90 رنز کی اننگز کی بدولت ٹیم انڈیا نے آسٹریلیا کو 189 کا ہدف دیا ہے. ٹیم انڈیا کو تیز آغاز دینے کے چکر میں اوپنر بلے باز روہت شرما اور شکھر سستے میں ہی پویلین لوٹ گئے تھے لیکن اس کے بعد کریز پر آئے وراٹ کوہلی اور سریش رائنا نے ٹیم انڈیا اننگز کو سنبھالتے ہوئے 134 رنز کی شراکت کی.

تیز رن بنانے کے چکر میں رینا 41 رن کے اسکور پر بولڈ ہو گئے. رینا کا وکٹ گرنے کے بعد آئے دھونی پہلے دو گیندوں پر بڑے شاٹ لگا کر ٹیم کا اسکور 188 رنز پہنچا دیا. تاہم وراٹ کوہلی سنچری بنانے میں ناکام ہو گئے. 

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.