the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی/16 جون(ایجنسی) چمپئن ٹرافی میں پہلے سیمی فائنل انگلینڈ اور پاکستان کے درمیان کھیلا گیا. جہاں پاکستان ٹیم کے کپتان سرفراز احمد نے ٹاس جیت کر پہلے بولنگ کرنے کا فیصلہ کیا. سب کو امید تھی کہ انگلینڈ کی ٹیم بہترین کارکردگی کرے گی اور فائنل میں پہنچ جائے گی. تاہم، ایسا نہیں ہو سکا اور ٹاس ہار کر پہلے بلے بازی کرنے آئی انگلینڈ کی پوری ٹیم 49.5 گیندوں میں 211 بنا کر آل آؤٹ ہو گئی. پاکستان کو سیم فائنل  کی یہ میچ جیتنے کے 212 رنز کی ضرورت تھی.

پاکستان نے یہ میچ آٹھ وکٹ کے بڑے فرق سے جیت کر اپنے نام کیا. اس جیت کے ساتھ ہی پاکستان 19 سال کے بعد چیمپئنز ٹرافی کے فائنل میں پہنچی. سیمی فائنل میچ کے دوران ہندوستانی ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا بھی میچ کا مزہ لینے کارڈف اسٹیڈیم پہنچی تھی.

جب پاکستان کی ٹیم ہدف کے قریب 166 رن پر پہنچی تو کیمرہ مین نے کیمرے کو ثانیہ مرزا کے طرف کیا. ثانیہ مرزا کو دیکھ کر ہندوستانی ٹیم کے سابق کپتان سورو گنگولی نے ثانیہ مرزا کو پاکستانی حامی کہہ کر خطاب كياانہوں نے لکھا، 'یہ دیکھئے پاکستانی حامی اور ہندوستانی ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا.' اس پر تنازعہ ہو سکتا ہے. ثانیہ مرزا اپنے شوہر شعیب ملک کو سپورٹ کرنے پہنچی تھی.

ویسے اب یہ دیکھنا دلچسپ ہوگا کہ ہندوستان ۔ پاکستان کے فائنل میچ میں ثانیہ مرزا کس ٹیم کو سپورٹ کرتی ہے اور کیا وہ میچ دیکھنے اسٹیڈیم میں آتی بھی ہے یا نہیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.