the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

لاہور،27جنوری(ایجنسی) ہندوستان کے جارحانہ بلے باز وراٹ کوہلی کے پاکستان کے حامی کو پنجاب صوبے کے اپنے گھر کی چھت پر ہندوستانی ترنگا لہرانے کے لئے گرفتار کیا گیا ہے.پرستار نے کوہلی کے تئیں اپنی محبت دکھانے کے لئے ترنگا لہرایا تھا.لاہور سے تقریبا 200 کلومیٹر دور صوبہ پنجاب کے اوكارا ضلع میں Umar Daraz کو اس شکایت کے بعد گرفتار کیا گیا کہ انہوں نے اپنے گھر کی چھت پر ہندوستانی پرچم لہرایا ہے.
پولیس نے کل اس کے گھر پر چھاپہ مارا. ایک پولیس افسر محمد جامل نے کہا، 'ہم نے عمر کے گھر پر چھاپہ مارا اور اس چھت سے ہندوستانی پرچم قبضہ کر لیا.افسر نے بتایا کہ انہوں نے عمر کے خلاف عوامی انتظام برقرار رکھنے کے ساتھ منسلک قانون کے تحت مقدمہ درج کیا ہے. اس گرفتاری کے بعد عدالت میں پیش کیا گیا اور وہ پولیس کی حراست میں رہے گا. عمر ہندوستانی ٹیسٹ ٹیم کے کپتان کوہلی کا بڑا پرستار ہے. 
عمر نے نامہ نگاروں سے کہا، 'میں وراٹ کوہلی کو بڑا پرستار ہوں. میں کوہلی کی وجہ ہندوستانی ٹیم کی حمایت کرتا ہوں.عمر نے کہا کہ ان کا کوئی جرم کرنے کا ارادہ نہیں تھا اور انہوں نے حکام سے انہیں معاف کرنے کی اپیل کی ہے. ان کے گھر کی دیواروں پر بھی کوہلی کی پوسٹر کے سائز کی تصاویر لگی ہوئی تھی.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.