the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

ممبئی مبيككسي گاندھی اسکول میں پڑھنے والے پرنب دھناوڈے نے منگل کو تمام ریکارڈ توڑتے ہوئے اسکول کرکٹ ٹورنامنٹ کے دوران 1000 ہزار ذاتی رنز کا ہندسہ پار کر لیا اور اسی کے ساتھ وہ دنیا میں کرکٹ کے کسی بھی پرارپ میں سب سے زیادہ رن بنانے والے بلے باز بن گئے ہیں. ممبئی کرکٹ ایسوسی ایشن کی طرف سے منعقد ایچ ٹی بھنڈاری کپ اسکول کرکٹ ٹورنامنٹ میں کیسی گاندھی اسکول کی طرف سے کھیلتے ہوئے 1000 ہزار رنز کا ہندسہ پار کر لیا ہے. پرنب نے اپنی 1009 رنز کی اننگز میں 323 گیندوں کا سامنا کیا. انہوں نے اپنی اس اننگز میں اب تک 59 چھکے اور 129 چوکے لگائے ہیں. پرنب کی اس اننگز کی بدولت ان کی ٹیم نے 1465 رنا بنا کر اننگز کا اعلان کر دی تھی. 10 ویں کے طالب علم پرنب دھناوڈے نے ایک دن میں 199 گیندوں پر 652 رنز رنز بنا کر کل ہی بڑا دھماکہ کر دیا تھا.
پرنب نے توڑا 117 سال کی عمر ریکارڈ
ایک آٹو ڈرائیور کے 15 سالہ بیٹے پرنب نے کرکٹ کی تاریخ کے کسی بھی پرارپ میں سب سے زیادہ ذاتی رن بنانے کا 117 سال پرانا ریکارڈ توڑ دیا. اس سے پہلے سب سے زیادہ رنز کا ریکارڈ انگلینڈ کے اےي جے کولنز کے نام تھا جنہوں نے 1899 میں 628 رنز کی اننگز کھیلی تھی. اس کے ساتھ ہی انہوں نے بھارت میں بھی کرکٹ کے کسی پرارپ میں سب سے زیادہ رن بنانے کا ریکارڈ اپنے نام کر لیا.
توڑا 546 رنز کا ریکارڈ
میچ کے پہلے ہی دن 652 رنز کی ریکارڈ اننگز کھیلتے ہوئے پرنب نے ممبئی کے زمین شا کے 546 رنز کے ریکارڈ کو توڑا. پرنب کے تاریخی اننگز کی بدولت ان کی ٹیم کا اسکور بھی 1400 رنز سے زیادہ کا ہو چکا ہے اور یہ کسی بھی ٹیم کا اب تک کا سب سے زیادہ اسکور ہے. اس سے پہلے سال 1926 میں وکٹوریہ کی ٹیم نے نیو ساؤتھ ویلز کے خلاف 1107 رنز بنائے تھے.
اس سے پہلے یہ بھی کر چکے ایسا ...
ممبئی کے بہت سے نوجوان ایسی اننگز کھیل چکے ہیں. 2009 میں سرفراز خان نے 439 رنز اور 2010 میں ارمان جعفر نے 498 رنز کی اننگز کھیلی تھی. ماسٹر بلاسٹر سچن تندولکر اور ونود کامبلی بھی ایسے ہی اسکول ٹورنامنٹ میں 664 رنز کی شراکت داری کر سرخیوں میں آئے تھے.
باپ ہیں رکشہ ڈرائیور
کرکٹ کے میدان میں سب چھکے چھڑانے والا اس طالب علم کے والد ایک رکشہ ڈرائیور ہیں. پرنب نے کہا کہ انہوں نے کبھی نہیں سوچا تھا کہ وہ اس طرح کی شاندار آغاز کریں گے. انہوں نے یہ رنز آریہ گروکل اسکول کے خلاف میچ کھیلتے ہوئے بنائے.
کوچ نے کیا کہا
کوچ مومن شیخ نے کہا، پرنب نڈر کرکٹر ہے. اوپنر بےٹسمےن کے علاوہ وہ ایک بہترین وکٹ کیپر بھی ہے. اس اٹےكگ کرکٹ کھیلنا کافی پسند ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.