the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،23فروری(ایجنسی) کرکٹ کے کھیل میں کئی بار ایسے کارنامے بھی ہوتے ہیں جن پر یقین کرنا بہت مشکل ہے. اندازہ لگايے ایک بال میں زیادہ سے زیادہ کتنے رنز بن سکتے ہیں؟ انگلینڈ میں ایک ڈومیسٹک کرکٹ میچ کے دوران محض ایک گیند میں 286 رنز بنانے کا ریکارڈ ہے. اممکن سے لگنے والے اس اعداد و شمار کے پیچھے کی حقیقت بھی بڑی دلچسپ ہے.
لندن کے Pall Mall Gazette میں 15 جنوری 1894 ء میں شائع ہوئی رپورٹ کے مطابق کرکٹ کی تاریخ کا یہ حیرت انگیز ریکارڈ 19 ویں صدی کے آخر میں انگلینڈ کے ڈومیسٹک کرکٹ ٹورنامنٹ میں وکٹوریہ اور سکریچ الیون کے درمیان کھیلے گئے میچ میں بنا.
جدید کرکٹ میں ایک گیند پر زیادہ سے زیادہ تین رنز دوڑے جا سکتے ہیں، لیکن پہلے ایسا کوئی اصول نہیں ہوتا تھا.
دراصل، تب کرکٹ میں ایک گیند پر دوڑے جانے والے زیادہ سے زیادہ رنز کی حد مقرر نہیں تھی. تب وکٹوریہ کے ایک بلے باز نے میچ کی پہلی ہی گیند پر زبردست شاٹ کھیلا تو گیند درخت کی ڈالیوں میں پھنس گئی اور پھر شروع ہوا رنز ریسر کا سلسلہ جو 286 پر جاکر تھما. مسلسل بڑھتی ہوئی رنز کی تعداد دیکھ کر پریشان مخالف ٹیم نے امپائر سے روکنے کی اپیل بھی کی لیکن قانون نہیں ہونے سے کوئی فائدہ نہیں ہوا.
بالآخر بال واپس لانے کیلئے امپائر نے درخت کاٹنے کا حکم دے دیا. اس سے بھی بات نہیں بنی تو بندوق سے نشانہ لگایا گیا. سخت مشقت کے بعد جا کر گیند اتاری جا سکی. لیکن اس وقت تک رنز کی تعداد 286 تک پہنچ چکی تھی. رپورٹ کے مطابق 20 گز کی پچ پر دونوں بلے بازوں نے قریب چھ کلومیٹر دوڑ لگائی.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.