the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com


ہندوستانی ہاکی ٹیم کے کپتان سردار سنگھ پر جنسی حملہ، زبردستی اسقاط حمل اور دھوکہ دہی کا الزام لگا ہے. یہ الزام سردار سنگھ کی مبینہ منگیتر نے لگائے ہیں. غور ہو کہ 21 سال کی اس کھلاڑی نے لدھیانہ پولیس سے اس معاملے میں تحریری شکایت کی ہے. پولیس افسر نے بتایا کہ انہیں اس معاملے کی شکایت ملی ہے اور تحقیقات کی جا رہی ہیں. اس معاملے میں سینئر پولیس افسران کو بھی اطلاع دے دی گئی ہے.

متاثرہ خاتون کھلاڑی نے الزام لگایا ہے کہ سردار سنگھ چار سال سے اس کا جسمانی استحصال کر رہا ہے. اس نے پولیس کو دی شکایت میں کہا ہے کہ سردار سنگھ نے 2015 میں اس کی مرضی کے خلاف اس کا زبردستی اسقاط حمل کرایا. اس نے شادی کرنے سے بھی انکار کر دیا ہے. پولیس نے خاتون کھلاڑی کی شکایت پر مقدمہ درج کر لیا ہے. پولیس کے مطابق، الزام لگانے والی عورت بھی انٹرنیشنل ہاکی کھلاڑی ہے.

میڈیا رپورٹس کے مطابق، لدھیانہ کے كبكلا تھانے میں ایک خاتون نے سردار سنگھ پر شادی کا جھانسہ دے کر جنسی استحصال کے الزام لگائے ہیں. متاثرہ خاتون اور سردار سنگھ کی کئی تصاویر سوشل میڈیا پر موجود ہیں. دونوں ایک دوسرے کو طویل وقت سے جانتے تھے. شکایت درج کرانے والی خاتون نے گزشتہ سال اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ سے سردار سنگھ کے ساتھ شادی کی تاریخ طے ہونے کا دعوی کیا تھا. الزام لگانے والی عورت نژاد برطانوی شہری ہے. فی الحال اس معاملے میں سردار سنگھ کی جانب سے اب تک کوئی جواب نہیں ملا ہے

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.