the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،26جنوری(ایجنسی) اس بار کھیل کے پدم ایوارڈز میں خواتین کھلاڑیوں کا دبدبہ رہا. ثانیہ مرزا اور سائنا نہوال کو پدم بھوشن اور تیر انداز دیپکا کماری کو پدم شری کے لئے منتخب کیا گیا ہے. ثانیہ نے میلبورن سے کہا کہ پدم بھوشن ایوارڈ سے نوازا جانا واقعی خوشگوار تجربہ ہے.
س سے مجھے ملک کے لئے مزید کامیابیاں حاصل کرنے کی ترغیب ملے گی. سائنا نے کہا کہ اس اعزاز سے وہ حیران ہیں. دلچسپ بات یہ ہے کہ اس 25 سالہ کھلاڑی نے گزشتہ سال ایوارڈ نہ ملنے پر ناراضگی ظاہر کی تھی. سائنا نے کہا کہ یہ بہت بڑا اعزاز ہے اور میں اس کے لئے وزارت کی شکر گزار ہوں. گزشتہ سال کی کارکردگی سے میں بہت خوش ہوں. گزشتہ سال میں نے نمبر ایک پر پہنچی اور اب نمبر دو ہوں. مجھے پورا یقین ہے کہ اس ایوارڈ سے میرا حوصلہ بڑھے گا اور اچھی کارکردگی کی ترغیب ملے گی.
انہوں نے کہا کہ میں نے امید نہیں کی تھی، اس کے بارے میں کوئی خبر نہیں تھی. جب میں یہ سوچتی ہوں کہ میں نے صرف 25 سال کی ہوں اور یہ ایوارڈ حاصل کر رہی ہوں تو بہت اچھا لگتا ہے. لیکن اب طویل راستہ طے کرنا ہے. سائنا گزشتہ سال اس وقت مایوس ہو گئی تھیں جب وزارت کھیل نے حالات کا حوالہ دے کر ان کا درخواست نامنظور کر دیا تھا.
وزارت نے سشیل کمار کو گزشتہ سال ایوارڈ کے لئے منتخب کیا تھا. اگلے ماہ ہونے والے جنوبی ایشیائی کھیلوں کی تیاریوں میں لگی دیپکا اس سے پہلے ارجن ایوارڈ حاصل کر چکی ہیں اور انہوں نے کہا میں بہت حیران ہوں. مجھے اس پر یقین نہیں ہو رہا ہے. چار پانچ دن پہلے ہی میں اپنی دوست سے بول رہی تھی کہ میرا خواب پدم ایوارڈ حاصل کرنا ہے اور اس لر سخت محنت کر رہی ہوں. اور ایک دن رات میں مجھے فیڈریشن سے فون آیا کہ میرا نام نامزد کیا گیا ہے. میں نے سوچا کہ یہ صرف نامزدگی ہے اور میں نے اسے سنجیدگی سے نہیں لیا. لیکن آج صبح پتہ چلا کہ مجھے ایوارڈ کے لئے منتخب کیا گیا ہے اور میں خوشی سے اچھل پڑی. اس کے بعد کئی فون آنے لگے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

آپ کو لگتا ہے کہ #MeToo مہم انصاف حاصل کرنے کے لئے جنسی طور پر ہراساں متاثرین کی مدد کر رہا ہے

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.