the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی 31 جولائی (ایجنسی) وزیر اعظم نریندر مودی نے لوک سبھا میں ان کی حکومت کے خلاف لائے گئے عدم اعتماد کی تحریک کو اپوزیشن کی "نا پختگی" قرار دیتے ہوئے آج کہا کہ حکومت نے اس کا وسیع استعمال کرتے ہوئے ساڑھے چار سال کی کامیابیوں کو ملک کے کونے کونے تک پہنچا یاہے۔
مسٹر مودی نے پارلیمنٹ کی لائبریری میں جی ایم سی باليوگي آڈیٹوریم میں بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) پارلیمانی پارٹی کی میٹنگ میں ان خیالات کا اظہار کیا ۔ بی جے پی پارلیمانی پارٹی نے عدم اعتماد کی تحریک میں واضح اکثریت سے کامیابی کو مبارکباد دی۔ پارٹی کے صدر امت شاہ نے وزیر اعظم کو ہار پہنایا اور لڈو کو کھلایا۔ مسٹر مودی نے کہا کہ مبارکباد ان کو ہی نہیں تمام پارلیمانوں کو دیا جانا چاہئے۔ انہوں نے کہا کہ کوئی ناپختہ شخص یا پارٹی ہی ایسا کرے گی کہ وہ ایسی حکومت کے خلاف عدم اعتماد تحریک لائے جس کے پاس نہ تو عدد کی کمی ہے اور نہ ہی اس کے خلاف کوئی ماحول ہے۔ انہوں نے کہا کہ بالغ جماعتیں ایسی غلطی کرتیں۔
وزیر اعظم نے کہا کہ سیاسی پختگی اور نظریات سے مبرا پارٹی کے اس اقدام نے حکومت کو عوام کو اپنی کامیابی کو بتانے کا موقع دیا۔ ہماراپیغام اور ہماری کامیابی کی کہانی سب سےنچلی سطح پر موجود لوگوں تک پہنچ گئی ۔ انہوں نے حال ہی میں افریقہ کا دورہ کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ یوگنڈا میں اوورسیز ہندوستانی کمیونٹی سے بات چیت کے دوران ان لوگوں نے بتایا کہ پارلیمنٹ میں عدم اعتماد کی تحریک پر بحث کو انہوں نے بھی دیکھا سنا تھا۔
بی جے پی کے صدر مسٹر شاہ نے کہا کہ عدم اعتماد کی تحریک پر جنهوں نے حکومت کا ساتھ دیا، وہ شکریہ ادا کے حقدار ہیں لیکن ان کو"ڈبل مبارکباد" جو عدم اعتماد کی تحریک لائے۔ ان کی وجہ سے، حکومت کو ساڑھے چار کی کامیابی ملک کے کونے کونے تک پہنچانے کا موقع ملا۔ بی جے پی کے صدر نے ارکان پارلیمان سے اپیل کی وہ اس پیغام کو اپنے علاقوں میں لوگوں تک پہنچائیں۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.