http://darussalambank.com/
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز
the etemaad urdu daily
http://www.rishtey.etemaaddaily.com

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی: صدارتی انتخابات کے ساتھ ہی آج پارلیمنٹ کے مانسون سیشن کا آغاز ہو رہا ہے. ایک بار پھر گوركشا کے نام پر تشدد، کشمیر، بھارت-چین سرحد، جی ایس ٹی کے مسائل پر اپوزیشن حکومت کو گھیرنے کی کوشش کرے گی جبکہ حکومت کے سامنے اس سیشن میں انڈین انسٹی ٹیوٹ آف انفارمیشن ٹیکنالوجی امندمنٹ بل، امموول پراپرٹی امندمنٹ بل، پبلک پرائیویٹ پارٹنرشپ بل، موٹر وهكل امندمنٹ بل جیسے کئی بل پاس .کرانے کی چیلنج ہوگا. مونسون سیشن 11 اگست تک چلنا ہے.
@ 9.52Am پی ایم نریندر مودی نے سیشن شروع ہونے سے پہلے میڈیا سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ کوئٹ انڈیا  تحریک کے 75 سال ہو رہے ہیں- اس وقت لوگوں کے .نمائندوں کو صدر اور نائب صدر منتخب کرنے کا موقع ملا ہے.
 انہوں نے کہا کہ مانسون سیشن کے آغاز سے پہلے جی ایس ٹی نافذ ہوا ہے- اس سے نئی امنگ ہے- انہوں نے امید ظاہر کی تمام سیاسی جماعتیں اور رہنما قومی مفاد کو ذہن میں رکھتے ہوئے گفتگو کریں گے اور اہم فیصلے لیں گے- انہوں نے کہا کہ ہم وطنوں کی نظر مونسون سیشن پر ہے.
بتا دیں کہ مانسون سیشن کو لے کر جہاں اپوزیشن نے حکومت کو گھیرنے کی پوری تیاری کر لی ہے وہیں اقتدار پارٹی بھی کمر کس چکی ہے- وزیر اعظم نریندر مودی نے کل جماعتی میٹنگ میں جہاں گوركشا، بدعنوانی کا مسئلہ اٹھایا وہیں کانگریس نے کہا کہ کشمیر پر بات چیت کا دروازہ کھولنا چاہئے.

پیر سے شروع ہو رہے مونسون سیشن کے ایجنڈے پر کل جماعتی اجلاس بلائی گئی تھی- پارلیمنٹ کا کام کاج آسانی طریقے سے چلانے کے لئے حکومت نے یہ میٹنگ بلائی تھی- اس اجلاس میں قتدار پارٹی سے لے کر اپوزیشن کے تمام لیڈر جوڈے.

پارلیمنٹ سیشن میں گوركشا کے معاملے پر اپوزیشن حکومت کو گھیرنے کی حکمت عملی بناتا اس سے پہلے ہی وزیر اعظم نے اس معاملے پر صاف پیغام دے دیا- کہا، گوركشا کے نام پر تشدد برداشت نہیں ہوگی- قانون ہاتھ میں لینے والوں کو سزا ملے گی.

پارلیمانی امور کے وزیر اننت کمار نے کہا کہ جو ایسی حرکتیں (گوركشكو کا معاملہ) کر رہے ہیں ..یہ ظلم ہے ، ان کے خلاف سخت کارروائی کی جائے- اس کا سیاسی فائدہ اٹھانے کی دوڑ بھی شروع ہوئی ہے، لیکن اس سے ملک کو کوئی فائدہ نہیں ہو گا.

اس دوران اپوزیشن نے بھی اپنا ایجنڈا تیار کر لیا ہے- گوركشا کے نام پر تشدد کے علاوہ، کشمیر کے بگڑتے حالات، دارجيلگ تنازعہ، چین کے ساتھ کشیدگی، کسانوں کی بدحالی سمیت تمام مسائل پر اپوزیشن حکومت کو گھیرنے کا من بنا چکا ہے.

17 جولائی سے 11 اگست تک چلنے والے اس اجلاس میں 19 دن کام ہوگا اور اس دوران حکومت 16 نئے بل لانے کا ارادہ رکھتی ہے. اس کے علاوہ لوک سبھا میں آٹھ اور راجیہ سبھا میں 10 پرانے بل زیر التواء پڑے ہیں- یہی نہیں سیشن کے پہلے ہی دن صدارتی انتخابات کے لئے ووٹنگ ہونا ہے جبکہ نائب صدر کے عہدہ کا انتخاب بھی موجودہ سیشن کے دوران 5 اگست کو ہوگا.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

مرکزی آلودگی کنٹرول بورڈ دہلی میں شدید فضائی آلودگی سے جلد ہی نمٹ سکتی ہیں

ہاں
نہیں

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2017 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.