the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

بی بی سی ہندی کو دیا گیا انٹریو 

آل انڈیا مجلس اتحاد مسلمین (اے آئی ایم آئی ایم) کے ایم پی اسد الدین اویسی نے کہا ہے کہ آئین کے آرٹیکل 21 کے تحت جو 'زندگی کا حق' دیا گیا ہے وہ کسی جانور کے لئے نہیں ہے. لیکن نریندر مودی کی حکومت میں یہ لگتا ہے کہ یہ حقوق گائیوں کے لیے ہے انسانوں کے لیے نہیں.

اویسی نے بی بی سی ہندی کے فیس بک لائیو میں ہجومی تشدد کے واقعات، سیاست اور تین طلاق جیسے مسائل کے بارے میں بات کی.

سپریم کورٹ نے مرکزی حکومت سے کہا ہے کہ ہجومی تشدد کے معاملات میں سزا دینے سے متعلق قانون بنائے۔ کیا موجودہ قانون کے تحت ملک میں ایسے معاملوں سزا نہیں دی جاسکتی؟

اس مسئلے پر، اویسسی نے کہا کہ عدالت نے جو کہا وہ ضروری ہے کیونکہ ہندوستانی کیا کہا ہے کہ اس وجہ سے اہم ہے کیونکہ انڈین پینل کوڈ میں ہجومی تشدد کی تعریف نہیں دی گئی ہے۔ لیکن اسکے باوجود قانون میں سیکشن 302، 304 اور 153 ہے جس کے تحت ایسے معاملوں سے نمٹا جاسکتا ہے.

انہوں نے کہا، "ایک نظر دیکھیں تو پتہ چلتا ہے کہ انہی ریاستوں میں مزید کیسس سامنے آ رہے ہیں جہاں بی جے پی کی حکومتیں ہیں. اور حکومت اگر اس کے مخالف میں قدم اٹھانا چاہتی ہے تو یہ ممکن ہے لیکن حکومت کی منشا پر سوال اٹھنا لازمی ہے . "

اسی ہفتے راجستھان الور میں بھیڑ نے اکبر کو پیٹ پیٹ کر قتل کردیا تھا۔ کئی اور ریاستوں سے بھی اس طرح کے واقعات سامنے آئے ہیں.

اویسسی نے کہا کہ ہجومی تشدد کے معاملوں میں جن کو سزا ملی ہے انکا بی جے پی رہنما ساتھ دے رہے ہیں۔ انکی تعریف کررہے ہیں ‘ انکی مدد کی جارہی ہے اور انہیں کہا جارہا ہے مارئیے۔ ایسے میں انکے خلاف کام کیا جائے گا ایسا نہیں لگتا.

انہوں نے کہا کہ ہجومی تشدد دلتوں‘ مسلمانوں کے لیے نفرت ہی دیکھاتی ہے‘ حکمرانی طبقہ دیکھنا چاہتے ہیں کہ پولیس‘ حکومت اور طاقت انکے ساتھ ہے اور وہ جو چاہے کرسکتے ہیں‘ نہ صرف لوگوں کو مارا جارہا ہے بلکہ اسکے ویڈیو بھی نکالے جارہے ہیں.

اویسی نے کہا کہ جنید کو ٹرین کے ڈبے میں مارا گیا‘ لیکن پولیس ایک گواہ تک سامنے نہیں لاسکی۔ پہلو خان کے معاملے میں چھ لوگ سامنے آئے لیکن آگے کچھ نہیں ہوا.

 


اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.