the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

گجرات/5ستمبر(ایجنسی) گجرات میں پولیس کی کرائم ریسرچ برانچ (سی آئی ڈی-کرائم) نے برخاست آئی پی ایس افسر سنجیو بھٹ کو تقریبا دو دہائی پرانے ایک معاملہ میں آج گرفتار کر لیا۔ سی آئی ڈی-کرائم پولیس ڈائرکٹر جنرل آشیش بھاٹیہ نے میڈیا کو بتایا کہ بھٹ کو ایک اور پولیس اہلکار کے ساتھ گرفتار کیا گیا ہے جبکہ پانچ دیگر سے پوچھ گچھ کی جا رہی ہے۔ انہیں راجستھان کے ایک وکیل کے اغوا کے معاملہ میں گرفتار کیا گیا ۔

راجستھان کے پالی کے وکیل شمشیر سنگھ راج پروهت کو مئی 1996 میں گجرات کے بناسكانٹھا کی پولیس نے پالن پور کے ایک ہوٹل سے ایک کلو افیون کی برآمدگی کے معاملہ میں پکڑا تھا۔ لیکن ہوٹل کے منیجر نے انہیں پہچاننے سے انکار کر دیا جس کے بعد انہیں چھوڑ دیا گیا۔ راج پروهت نے بعد میں راجستھان میں معاملہ دائرکرکے الزام لگایا کہ گجرات ہائی کورٹ کے اس وقت کے جج آر آر جین کے اشارے پر پولیس نے انہیں اغوا کیا تھا تاکہ جج کی بہن کی اس کی دکان کو خالی کرایا جا سکے جسے ان کے ایک رشتہ دار نے لے رکھا تھا۔ راجستھان کی عدالت نے اس معاملہ میں گجرات پولیس کی کارروائی کو غلط بتایا تھا۔

بعد میں ریٹائر ہونے والے جج جین نے 1998 میں گجرات ہائی کورٹ میں ایک کیس دائر کرکے پورے معاملہ کی تفتیش کرنے کی کوشش کی۔ انہوں نے راجستھان کی عدالت اور پولیس پر وہاں کے اس وقت کے وزیر اعلی اور ایڈووکیٹ کونسل کے دباؤ میں کام کرنے کا الزام لگایا تھا۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.