the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی، 8 ستمبر (ایجنسی) بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کی قومی مجلس عاملہ کے اجلاس سے پہلے پارٹی کے قومی عہدیداروں کی میٹنگ میں پارٹی کے صدر امت شاہ نے 'ناقابل تسخیر بی جے پی' کا فارمولہ دیتے ہوئے 2019 میں پہلے سے زائد اکثریت کے ساتھ اقتدار میں آنے عہد کیا۔

اجلاس میں لوک سبھا اور کچھ ریاستوں میں اسمبلی انتخابات کی حکمت عملی، تنظیمی صورتحال کا جائزہ لیا، پارٹی کی توسیع، حکومت کی ترقی اور عوامی فلاح کے منصوبوں پر عملدرآمد کی صورتحال پر غور کیا گیا۔
ڈاکٹر امبیڈکر بین الاقوامی انسٹی ٹیوٹ میں منعقدہ اس اجلاس کی صدارت بی جے پی کے صدر امت شاہ نے کی جبکہ تنظیم کے سیکرٹری جنرل رام لال نے نظامت کی ۔ اجلاس میں، قومی نائب صدر، جنرل سیکریٹری، تنظیم کے ساتھ ایسوسی ایٹ، ریاستی صدور، ریاستی تنظیم، جنرل سکریٹریز وغیرہ شامل ہیں۔
ذرائع کے مطابق اس موقع پر مسٹر شاہ نے ملک بھر سے آئے پارٹی عہدیداروں کو 'ناقابل تسخیر بی جے پی' کا فارمولہ دیا اور ان لوگوں سے اپیل کی کہ 2019 میں پارٹی کو 2014 کے مقابلے مزید اکثریت سے کامیاب بنانا ہے۔ انہوں نے تنظیم کو مضبوط بنانے، حکومت کی منصوبہ بندی کے عمل میں تیزی لانے اور اس کی تشہیر نچلی سطح تک کرنے اور انتخابات کی تیاری بوتھ سطح پر کرنے پر زور دیا۔ اجلاس میں جنوبی ریاستوں میں پارٹی تنظیم کی توسیع، مغربی بنگال میں پارٹی کارکنوں پر ہو رہے سیاسی حملے، ملک کے مختلف حصوں میں سیلاب کی صورتحال اور کچھ جگہوں پر انسداد درج فہرست ذات و قبائل مظالم قانون کے سلسلے میں جاری تحریک پر بھی اپنی رائے رکھی ۔

 

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.