the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی، 6 ستمبر (ایجنسی) ہندوستان اورامریکہ کے خارجہ اور دفاع وزراء کی "ٹو پلس ٹو"کی میٹنگ سے قبل وزیر خارجہ سشما سوراج اور امریکہ کے وزیر خارجہ Mike Pompeo مائیک پومپيو نے آج یہاں دو طرفہ میٹنگ میں امیگریشن سمیت باہمی مفادات سے منسلک مختلف ایشوز پر غور و خوض کیا۔
مسٹر پومپيو کا جواہر لال نہرو بھون پہنچنے پر مسز سوراج نے خیر مقدم کیا اور اس کے بعد دو طرفہ میٹنگ شروع ہوئی. میٹنگ میں خارجہ سکریٹری وجئے گوکھلے اور امریکہ میں ہندوستان کے سفیر نوتیج سرنا بھی موجود تھے۔
ذرائع کے مطابق اس میٹنگ میں ہندوستان کی طرف سے بنیادی طور پر ایچ 1 بی ویزا کو لے کر امریکی انتظامیہ کی پالیسی اور اسے لے کر ہندوستانی پیشہ ور افراد میں تشویش کو اٹھائے جانے کا امکان ہے۔ امریکہ سے اگرچہ اشارے ملے ہیں کہ اس پالیسی میں کوئی تبدیلی نہیں کی جائے گی۔ لیکن ہندوستان چاہتا ہے کہ اس کے بارے میں اتنی وضاحت ضرور آئے کہ آگے بھی اس پالیسی کو لے کر کوئی غلط فہمی نہیں پیدا ہو. ذرائع نے بتایا کہ دوسرے باہمی مسائل پر بھی دونوں فریقین نے تبادلہ خیال کیا۔
میٹنگ کے فورا بعد وزیر دفاع نرملا سیتا رمن اور امریکی وزیر دفاع جیمز میٹس کے شامل ہونے کے ساتھ ٹو پلس ٹو میٹنگ شروع ہو جائے گی۔ میٹنگ میں ہندوستان، امریکہ کے درمیان دفاعی شعبے میں اعلی ٹیکنالوجی والی نئی ایجادات اور تجارت کا راستہ کھلنے، ہند بحرالکاہل علاقے کو شامل کرنے، محفوظ، پرامن اور سب کے لئے یکساں طورسے کھلا بنانے کے نئے روڈ میپ پر بحث ہونے کا امکان ہے۔ ہندوستان بحر ہند -بحرالکاہل کے علاقے کی شمولیت، محفوظ، پرامن اور سب کے لئے یکساں طور پر کھلے علاقے کے طور پر دیکھنا چاہتا ہے. اس کے علاوہ انسداد دہشت گردی کی کارروائی، توانائی کے تحفظ اور اسٹریٹجک پارٹنرشپ پر بات چیت ہونے کا امکان ہے۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.