the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

دہلی/20جولائی(ایجنسی) کئی بار کچھ غلط یا Street food کھا لینے سے فوڈ پوائزنگ٬ کی شکایت ہوجاتی ہے، فوڈ پوائزنگ٬ میں بہتر ہوگا کی ڈنر اور ڈاکٹر کے پاس جانے سے پہلے کچھ گھریلو نسخے اپنائے جائے جو کافی فائدے مندہوتے ہیں، ہم آج آپ کو فوڈ پوائزنگ میں آرام کے لیے کچھ گھریلو نسخے بتارہے ہیں جسے اپننانے سے فورا آرام ملے گا اور بار بار ڈاکٹر کے یہاں چکر لگانے سے بھی بچ جائیں گے.

لہسن: لہسن میں اینٹی وائرل، اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل خصوصیات شامل ہیں. اس سے ڈائریا اور پیٹ می ںکافی آرام ملتا ہے، ایک دو تازہ لہسن کی کلیاں کو کھائیں اور ایک گلاس گرم پانی پئیں- آپ چاہے تو پانی میں لہسن ڈالکر بھی ابال سکتے ہیں اور اسے پورے دن پی سکتے ہیں.

نمبوپانی: نیمبو پانی سے پیٹ میں انفیکشن بڑھانے والی بیكٹريا میں کمی آتی ہے. اپنے ہاضمہ کے نظام کو بالکل اچھا رکھنے کے لیے نیمبو پانی ہر روز پیا کریں، ایک چٹکی نمبو پانی ملائیں دن بھر میں دو تین بار پئیں.

شہد: شہد میں بھی اینٹی بیكٹريل اور اینٹی فنگل خصوصیات پائے جاتے ہیں. اس لیے شہد سے بدہضمی ٹھیک ہوتی ہے اور فوڈ پوائزنگ میں بھی آرام ملتا ہے، ایک چمچ شہد دن بھر میں کم سے کم تین بار لیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.