the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

ویب ڈسک/19فروری(ایجنسی) قبض کو کئی بیماریوں کی جڑ کہا جاتا ہے بعض عادات اور غذائی معمولات بتائے جارہے ہیں جنہیں اپنانے سے قبض کی شکایت دور کی جاسکتی ہے۔

پرسکون رہیں
رفع حاجت کے وقت پرسکون رہیں اور اعصاب کو مزید متاثر نہ کیجئے۔ پاکستان اور ہندوستان میں رفع حاجت کے وقت جس انداز میں بیٹھا جاتا ہے اسے اسکواٹنگ کہتے ہیں۔ بیت الخلا میں اس طرح بیٹھنے کا عمل بھی قبض دور کرتا ہے کیونکہ اس طرح بیٹھنے سے آنتوں اور معدے پر خاص دباؤ بڑھتا ہے جس سے رفع حاجت میں مدد ملتی ہے۔


سوکھے بیر
سوکھے بیر اور بیریاں فائبر (ریشوں) سے بھرپور ہوتی ہیں ۔ یہ نظامِ ہاضمہ کو بہتر بناکرغذا کو حرکت دینے اور فضلے کو جسم سے باہر کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

ورزش یا چہل قدمی
یہ بات ثابت ہوچکی ہے کہ ورزش پورے جسمانی نظام اور ہاضمے پر بہت اچھے اثرات مرتب کرتی ہے۔ تیز قدموں سےچہل قدمی اور دیگر ورزشیں آنتوں اور معدے کی حرکات میں مدد دیتی ہے ۔ اس عمل سے جسم سے فاصد مواد خارج کرنے میں بہت مدد ملتی ہے۔

السی کے بیج
اگر آپ صرف چارملی لیٹر السی کے بیجوں کا تیل روزانہ استعمال کریں تو اس سے قبض دور ہوسکتا ہے۔ السی کےبیج اور اس کا تیل اب پاکستان میں عام دستیاب ہے جسے انگریزی میں فلیکس سیڈ کہا جاتا ہے۔

پانی کی مقدار میں اضافہ
اگر آپ قبض کے شکار ہیں تو خود دیکھئے کہ کہیں آپ معمول سے کم پانی تو نہیں پی رہے؟ اسی لیے ضروری ہے کہ پانی کی وافر مقدار کو روزانہ کا معمول بنالیا جائے۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.