the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،7جولائی(ایجنسی) زندگی میں ضرورت کے مطابق کھانا اور غذائیت سے بھرپور غذا بہتر صحت کا عظیم مثال ہے. گاؤں شہروں اور چھوٹے شہروں کی بات چھوڑ دیں تو میٹرو سٹی کی زندگی اور انداز فطرت دوستانہ نہیں ہوتی کے ساتھ ساتھ روز مرہ کے معمول بھی درہم برہم ہوتی ہے. ایسے میں صحت خراب ہونا لازمی ہے. بہتر ہیلتھ زندگی کے لئے زندگی میں کچھ تجاویز کا باقاعدگی سے عمل کرنا چاہئے.

کھانا کھانے کے فورا بعد بالکل نہ نہائے

کھانا کھانے کے بعد ہمیں نہانے سے بچنا چاہئے. ماہرین کی مانے تو کھانا کھانے کے بعد غسل سے جسم کا ٹیمپریچر کم ہو جاتا ہے. کھانا کھانے کے بعد خون کے بہاؤ عمل انہضام فعل کی طرف ہونا چاہئے لیکن نہانے سے خون کے بہاؤ جلد کی جانب ہونے لگتا ہے اور ہماری باڈی کا ٹیمپریچر بھی کم ہو جاتا ہے جس سے عمل انہضام فعل متاثر ہوتی ہے.

فوری طور پر نہیں سوئے

ہم نے بڑے بزرگوں کو اکثر کہتے سنا ہے کہ کھانا کھانے کے فورا بعد سونا نہیں چاہئے. ایکسپرٹ کی مانے تو کھانا کھانے کے بعد فوری طور پر سونے سے کھانا ہضم کرنا عمل انہضام فعل کو زیادہ محنت کرنی پڑتی ہے. جس کی وجہ سے بد ہضمی، وزن بڑھنے جیسی شکایات سامنے آتی ہے.

تمباکو نوشی سے بچیں

کھانا کھانے کے فورا بعد تمباکو نوشی کے استعمال سے بچیں. اگر آپ تمباکو نوشی کرتے ہیں تو اس سے آنت اور پھیپھڑوں پر کافی سب سے زیادہ برا اثر پڑتا ہے اور ایسا کرنے سے آنتوں اور پھیپھڑوں کے کینسر جیسی جان لیوا بیماری کا خطرہ ہوسکتا ہے-

نہ پیئے چائے

عام طور پر لوگ کھانا کھانے کے بعد چائے پیتے ہیں لیکن ایسا کرنا خطرناک ہو سکتا ہے. کھانا کھانے کے فورا بعد چائے پینے سے پیٹ میں ایسی ڈیٹی بننے لگتا ہے جس سے ضروری پروٹین پچنے میں کافی دقت ہوتی ہے. ایسے میں کوشش کرنی چاہئے کہ کھانے کے ایک سے دو گھنٹے بعد ہی چائے پئیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.