the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com



ایک حالیہ سروے میں پتہ چلا ہے کہ 97٪ نوجوان اور امیر ہندوستانی جب بھی خوش ہوتے ہیں تو وہ ناشتے میں بادام، پھل اور دیگر خشک میوے لینا پسند کرتے ہیں.

مارکیٹ ریسرچ کمپنی لپسوس کے اس سروے میں کہا گیا ہے، 'نوجوان اور امیر بالغ ہندوستانیوں میں سے زیادہ تر کے لئے ناشتا کرنا اپنی خوشی ظاہر کرنے کا طریقہ ہے. نوجوان اور امیر ہندوستانی جب بھی خوش ہوتے ہیں تو ان میں سے 97٪ ناشتے میں بادام، پھل اور دیگر خشک میوے کھانا پسند کرتے ہیں. '

اس سروے میں دہلی، ممبئی، بنگلور، حیدرآباد، چندی گڑھ، ناگپور، بھوپال اور كويبتور 18 سے 35 سال " کل 3،037 امیر شہری مرد اور خواتین کی رائے جانی گئی تھی. ان شہروں میں بنگلورو میں 99٪، چندی گڑھ میں 99٪ اور كويبتور میں بھی 99٪ لوگوں نے خوشی کے موقع پر ناشتے میں بادام لینے کی معلومات دی.

سروے میں کہا گیا، 'نوجوان اور امیر بالغ ہندوستانی اپنے ناشتے میں ڈائننگ، مسرت سے بھر پوراور کراری چیز چاہتے ہیں لیکن اس کے ساتھ ہی وہ صحت مند، متناسب اور توانائی سے بھرپور ناشتہ بھی کرنا چاہتے ہیں. اس سے پتہ چلتا ہے کہ لوگوں کی ذہنیت میں مثبت تبدیلی آئی ہے اور صحت مند ناشتہ کی طرف ان کی رغبت بڑھا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.