the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،7اپریل(ایجنسی) دنیا میں سال 2015 میں مرنے والے ہر 10 افراد میں سے ایک سے زیادہ کی موت تمباکو نوشی کی وجہ سے ہوئی اور ان میں سے 50 فیصد سے زیادہ موت صرف چار ممالک میں ہوئی ہے جس میں ہندوستان بھی شامل ہے. ایک نئے مطالعہ میں یہ معلومات سامنے آئی ہے.

ڈینٹل میگزین The Lancet میں شائع گلوبل برڈن آف ڈیزیز کے مطالعہ کے مطابق سال 2015 میں دنیا میں ہوئی 64 لاکھ لوگوں کی موت میں 11 فیصد سے زیادہ لوگوں کی موت کا سبب تمباکو نوشی تھا اور ان میں سے 52.2 فیصد لوگوں کی موت چین، ہندوستان، امریکہ اور روس میں ہوئی.

مردوں کے تمباکو نوشی کرنے کے معاملے میں چین، ہندوستان اور انڈونیشیا تین معروف ملک ہیں. سال 2015 میں دنیا میں تمباکو نوشی کرنے والے مردوں میں سے تقریبا 51.4 فیصد لوگ انہی ممالک کے ہیں. دنیا میں تمباکو نوشی کرنے والی کل آبادی کا 11.2 فیصد حصہ ہندوستان میں رہتا ہے.

مطالعہ کے مطابق سال 2005 کے مقابلے میں سال 2015 میں تمباکو نوشی سے ہونے والی موت میں 4.7 فیصد کا اضافہ ہوا ہے. تمباکو نوشی کی صحت پر بہت برا اثر پڑتا ہے اور یہ نااہلی کا دوسرا سب سے بڑی وجہ بن گیا ہے. اس سے پہلے یہ نااہلی کا تیسرا سب سے بڑا سبب تھا.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.