the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

ہچکی آنے کے کئی وجوہات ہو سکتے ہیں. مسلسل ہچکی آنا بھی ایک طرح سے بیماری ہے. اگر عام اقدامات کے بعد بھی ہچکی نہ رک رہی ہو تو ڈاکٹر سے رائے کر لینا بہتر ہوتا ہے. یوں تو ہچکی آنا عام بات ہے اور یہ کبھی بھی کہیں بھی آ سکتی ہے. ہچکی کو لے کر آپ کو بہت پریشان ہو جاتے ہیں لیکن کئی بار مشکل کو روک پانا کافی مشکل ہو جاتا ہے.
ہچکی کو روکنے کے لئے آپ کئی طرح کے اقدامات کرتے ہیں جیسے پانی پینا یا دیگر اقدامات کرنا لیکن اس کے بعد بھی ہچکی نہیں روكتي. ہچکی سے آپ کے جسم میں دیگر مسائل بھی ہو سکتے ہیں۔ 
اپنی سانسوں کو روکے: ایک لمبی سانس لیں اور اسے کچھ سیکنڈ کے لئے روک کر رکھیں. ماہرین کے مطابق جب پھیپھڑوں میں جمع کاربن ڈائی آکسائیڈ بھر جائے گا اور ڈايپھرام اس نکالے تو ہچکی آنا خود بہ خود بند ہو جائے گی.
چینی: ہچکی آنے پر فوری طور پر ایک چمچ چینی لیں۔ اس سے گھول میں چٹکی بھر نمک بھی ملا دے اور اس پانی کو تھوڑا تھوڑا اور آہستہ آہستہ پیئیں۔ ہچکی تھوڑی دیر میں بند ہو جاتی ہے.
نیبو اور شہد: ہچکی آنے پر ایک چمچ نیبو کا تازہ رس ہٹا دیں. اب اس میں ایک چمچ شہد ڈالیں. دونوں کو ملائیں اور چاٹ لیں. اس سے ہچکی بند ہو جائے گی.
آہستہ آہستہ کھائیں: کئی بار تیز تیز کھانا کھانے سے بھی ہچکی آنے لگتی ہے. کھانا آہستہ آہستہ چبا-چبا کر کھائیں ہچکی آنی بند ہو جاتی ہے. جلدی کھانا کھانے اور کھانے کے دوران انتہائی شدید چیز کھا لینے سے ہچکی آنے لگتی ہے.
چاکلیٹ پاؤڈر: جب بھی ہچکی کے مسئلے سے پریشان ہو تو فوری طور پر چاکلیٹ پاؤڈر کا ایک چمچ کھا لیں. اسے کھانے سے تھوڑی دیر میں آرام ہوجائے گا۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.