the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اقوام متحدہ،29اکتوبر(ایجنسی) ہندوستان میں گزشتہ سال ٹی بی کے سب سے زیادہ کیس درج کئے گئے ہیں. عالمی ادارہ صحت کی ایک رپورٹ بتاتی ہے کہ سن 2014 میں اس بیماری سے 15 لاکھ لوگوں کی موت ہوئی ہے. دنیا میں جان لیوا بیماریوں میں ایچ آئی وی کے ساتھ اس بیماری کا بھی نمبر آتا ہے. عالمی ادارہ صحت کی کل جاری ہوئی عالمی Tuberculosis رپورٹ 2015 کے مطابق، 2014 میں ٹی بی کے 96 لاکھ نئے کیس درج کئے گئے جن میں سے 58 فیصد کیس جنوب مشرقی ایشیا اور مغربی پیسیفک کے علاقے سے تھے. 
رپورٹ کے مطابق، عالمی سطح پر 2014 میں کل سامنے آئے صورتوں میں، ہندوستان، انڈونیشیا اور چین میں ٹی بی کے سب سے زیادہ کیس سامنے آئے جو کہ بالترتیب 23 فیصد، 10 فیصد اور 10 فیصد ہیں. گزشتہ سال نائیجیریا، پاکستان اور جنوبی افریقہ میں بھی ٹی بی کے مریضوں کی تعداد زیادہ رہی ہے. 

رپورٹ بتاتی ہے کہ گزشتہ سال تقریبا 15 لاکھ لوگوں کی اس بیماری کی وجہ سے موت ہوئی جن 140،000 بچے شامل تھے. اس میں کہا گیا ہے کہ ان میں زیادہ تر اموات کو روکا جا سکتا تھا. دنیا میں جان لیوا بیماریوں میں ایچ آئی وی کے ساتھ اس بیماری کا بھی نمبر آتا ہے. رپورٹ نے کہا کہ ہندوستان اور نائیجیریا میں ٹی بی سے ہونے والی اموات عالمی طور پر اس بیماری سے ہونے والی اموات کا ایک تہائی ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.