the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،30مئی(ایجنسی) عالمی ادارہ صحت نے کہا کہ تمباکو کی مقدار ہندوستان سمیت جنوب مشرقی ایشیائی خطے میں عوامی صحت سے منسلک ایک بڑا مسئلہ بنا ہوا ہے اور اس کے استعمال سے ہر گھنٹے اوسطا 150 لوگوں کی موت ہو جاتی ہے. ڈبلیو ایچ او نے 'plain packaging' کی وکالت کی جس میں تمباکو کی مصنوعات برانڈ اور پروموشنل متعلق معلومات ہٹانا لازمی بنایا جائے. ڈبلیو ایچ او نے کہا کہ 'تمباکو جان لیتا ہے' کے پیغام کو نشر کرنے کے لئے اور تمباکو استعمال کی رویہ کو ختم کرنے کے لئے تمباکو کی مصنوعات کی 'plain packaging' کو لازمی بنانا ایک اچھا طریقہ ہے.
'plain packaging' میں تمباکو کے پیکٹ برانڈ اور پروموشنل کی معلومات ہٹا دی جاتی ہے اور ان کی جگہ گرافیکل انتباہ، دھندلے سے رنگ، ایک برانڈ کا نام اور کسی مصنوعات یا ڈویلپر کا نام معیاری فارمیٹ میں ڈالا جاتا ہے.
11 ممالک میں تقریبا 24.6 کروڑ لوگ تمباکو نوشی کرتے ہیں
جنوب مشرقی ایشیا کے لئے ڈبلیو ایچ او کی ریجنل ڈائریکٹر پونم Poonam Khetrapal Singh نے World No Tobacco Day کے موقع پر کہا، '' تمباکو کی مقدار ڈبلیو ایچ او کے جنوب مشرقی ایشیا کے علاقے (جس میں ہندوستان بھی شامل ہے) میں عوامی صحت کا بڑا مسئلہ بنا ہوا ہے جہاں علاقے کے 11 ممالک میں تقریبا 24.6 کروڑ لوگ تمباکو نوشی کرتے ہیں 
انہوں نے کہا، '' تمباکو سے ہر سال علاقے میں 13 لاکھ لوگوں کی موت ہو جاتی ہے، جو 150 موت فی گھنٹہ کے برابر ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.