the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

لندن،14اکتوبر(ایجنسی) اپنی مرضی سے یا مجبوری سے اگر آپ کو گھنٹوں کرسی سے چپکے رہنا پڑتا ہے تو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے .. پانچ ہزار سے زیادہ لوگوں پر کئے گئے ایک نئی تحقیق میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ گھر میں یا دفتر میں گھنٹوں بیٹھے رہنے والوں کی جان کو کوئی خطرہ نہیں ہے.
Exeter اور یونیورسٹی کالج آف لندن کے اس مطالعہ گزشتہ جائزوں میں کئے گئے ان دعووں کو چیلنج دیتا ہے کہ دیر تک بیٹھے رہنا جلدی موت ہونے کے خطرے میں اضافہ ہے، اگرچہ آپ کو جسمانی طور پر فعال رہتے ہوں. اس کا مطالعہ پانچ ہزار سے زیادہ شرکاء پر 16 سال تک کیا گیا. اس تحقیق کے اس علاقے میں سب سے طویل فالو اپ جائزوں میں سے ایک ہے.
یونیورسٹی میں کھیل اور صحت سائنس کے سیکشن میں ملازم ڈاکٹر میلوئن هلسڈن Dr Melvyn Hillsdon نے کہا کہ ہمارا مطالعہ بیٹھنے سے ہونے والے صحت کے خطرات کی موجودہ سوچ منفی ہے اور اشارہ ہے کہ مسلسل بیٹھے رہنے میں نہیں بلکہ سرگرمی نہیں ہونے کی وجہ سے ہوتی ہے.
مطالعہ میں شامل شرکاء نے اپنے بیٹھنے کے کل وقت کے بارے میں معلومات مہیا کرائی، اور بیٹھنے کے مخصوص طریقوں کے بارے میں بتایا: دفتر میں بیٹھنا، خالی وقت کے دوران بیٹھنے، ٹی وی دیکھنے کے دوران بیٹھنے، اور ٹی وی نہیں دیکھنے کے دوران خالی وقت میں بیٹھنا: کے ساتھ ہی روزانہ چلنے کی سرگرمیوں کی معلومات دی اور جسمانی سرگرمی کے بارے میں بھی معلومات دی.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.