the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی 16مئی (ایجنسی) قبض، گیس یہ وہ پریشانیاں ہیں جو سننے میں تو بڑی ہی چھوٹی لگتی ہیں، لیکن جب ان کا سامنا کرنا پڑتا ہے، تو اچھے اچھوں کے پسینے چھوٹ جاتے ہیں.

غلط کھانے پینے کی وجہ سے پیٹ سے جڑی یہ پریشانیاں بڑھ جاتی ہیں. آج کی بھاگ دوڑ بھری طرز زندگی میں بار کا الٹا سیدھا کھانا بھی اوایڈ نہیں کیا جا سکتا. کئی بار پریشانی اتنی بڑھ جاتی ہے کہ آپ کچھ بھی کر پانے کی حالت میں نہیں ہوتے.

گیس سے چھٹکارا دلانے میں پانی بہت مددگار ہے. اس سے بچنے کیلئے گنگنا پانی پیئں . اس سے نہ صرف عمل انہضام کے عمل ٹھیک ہوتی ہے، بلکہ گیس بھی نہیں بنتی. اگر آپ کو گیس کی دقت بار بار ہوتی ہے، تو سادہ گرم پانی پینے کے بجائے اس کے ساتھ تھوڑی سی اجوان یا جیرا کھا لیں.

ادرک جی مچلانا، بد ہضمی اور پیٹ میں درد جیسی تمام مسائل کو دور کرنے کی طاقت رکھتی ہے. گیس ہونے پر پیٹ میں درد اور کئی بار جی بھی مچلانے لگتا ہے. ادرک پیٹ کی اندرونی صفائی کرتے ہیں. گیس ہونے پر ادرک کے رس میں گرم پانی اور شکر ملائیں اور اسے پیئں-

ماں اکثر کھانے کے بعد سونف دیتی ہے. اس کا مطلب یہ نہیں کہ وہ صرف ماؤتھ فریشنر کے طور پر آپ کو سونف دے رہی ہے. سونف کے استعمال سے گیسٹرک اور ایسڈ جیسے مسائل کو دور ہوتی ہے. کھانے کے بعد سونف کھانے سے پیٹ کی مشکلات سے فائدہ ملتا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.