the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،16فروری(ایجنسی) موٹاپا انسانی جسم کے لئے بیماری کا گھر ہوتا ہے. موٹاپا جسم میں جمع ہونے والے اضافی چربی ہوتی ہے جس سے وزن بڑھ جاتا ہے اور یہی موٹاپا کئی بیماریوں کا گھر بن جاتا ہے.

کھانا:
موٹاپا کم کرنے کے دوران سب سے زیادہ احتیاط اس بات کی ہونی چاہیے کہ آپ ناشتا اور کھانے میں کیا کیا لے رہے ہیں. اس دوران آپ کو فربہ چیزیں لینے سے بچنا چاہئے. آپ ان لوگوں کو کھانے کی اشیاء کے استعمال سے بچنا چاہئے جو آپ کے جسم میں کیلوری کی مقدار زیادہ بڑھاتے ہے. اگر آپ اس دوران ڈرائی فوڈ ، پاستا، زیتون آئل، چاکلیٹ وغیرہ کی مقدار ایک طے مقدار میں کرتے ہیں تو یہ صحت کے لئے فائدہ مند ہے لیکن ان چیزوں کا زیادہ مقدار آپ کے جسم میں آپ کے موٹوپا کو بڑھانے کا کام کرتا ہے اور اس سے خوش موٹاپا کم نہیں ہوتا ہے.


پانی:
اگر آپ موٹاپا کم کرنے کی مہم میں پانی کی کافی مقدار نہیں کر رہے ہیں تو اس سے آپ کے جسم میں چربی کی مقدار جلدی کم نہیں ہوگی. آپ روزانہ پانی بھرپور اور کافی مقدار میں پینے کی عادت ڈالنی چاہئے تاکہ جسم میں پانی کی کمی نہیں ہو. پانی پینے سے جسم کا Metabolism درست رہتا ہے اور عمل انہضام کے عمل درست رہتا ہے 

ورزش:
روزانہ جو ہمارے جسم میں کیلوری بنتی ہے تو ہم اسے خرچ نہیں کرے تو موٹاپا بڑھنے لگتا ہے. کیلوری برن کرنے کے لئے آپ روزانہ ورزش کرنی چاہئے تاکہ آپ کے جسم میں جمع اضافی کیلوری چربی کو شامل نہ لے لیں. لہذا اگر آپ کو تیزی سے موٹاپا کم کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو ورزش کو اپنی روز مرہ معمولات سے ضرور شامل کر لینا چاہئے.نیند

نیند:
کم نیند لینا جسم کی صحت کے لئے ٹھیک نہیں ہوتا ہے. کم نیند نہ صرف کئی بیماریوں کو جنم دیتا ہے بلکہ اس سے موٹاپا بھی بڑھتا ہے. اس لئے آپ کو روزانہ بھرپور نیند لینی چاہئے تاکہ آپ پورے دن چاک و چوبند بنے رہنے کے ساتھ صحت مند بھی بنے رہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.