the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اگر آپ کا بچہ آپ کی بات نہیں مانتا ہے اور ہمیشہ اپنی من مانی کرتا ہے تو اس پر غصہ ہونے کی کوئی ضرورت نہیں ہے. آپ اسے پیار سے سمجھاےگے تو وہ ضرور سمجھ جائے گا. وہیں ڈاٹنے اسے سے بچے کے ذہن پر اس کا الٹا اثر بھی پڑ سکتا ہے.
بچوں کی بات توجہ سے سنیں
آپ کے بچے جو بول رہیں ہیں، اسے توجہ سے سنیں اور اس پرReactکریں۔کبھی کبھی بچے توجہحاصل کرنے کے لئے بھی شرارت کرتے رہتے ہیں.اسے میںضروری ہے کہ آپ پہلے ہی ان پر مکمل توجہ دیں اور ان کی ہر بات کو غور سے سنیں.

بچوں کو ڈاٹے نہیں
بچوں کو بات بات پر ڈاٹنے کی بجائے ان سے محبت سے سمجھاے. اگر آپ کے بچے کو ہر چھوٹی چھوٹی بات پر ٹوكےگے تو اس کا اس پر برا اثر پڑے گا. پھر وہ ضدی ہو جائے گا اور وہیں کام کرے گا جو آپ ان کو منع کریں گے.

بچوں کے ساتھ وقت بتاے
اپنے بچوں کے ساتھ وقت ضرور بتاے. ان کی باتیں جانے، مسائل سنیں، ان کی کامیابیوں پر ان کی تعریفکریں۔ اس سے وہ آپ کے اور قریب آ جائیں گے اور آپ کے دل کی ساری بات آپ سے شیئر کرنے لگیں گے. سے میں آپ جو مشورہ انہیں دیں گے وہ اسی پر غور کریں گے.

مثبت سونچ
اپنے بچوں میں مثبت سوچ تیار اتارنا. اگر وہ کوئی غلط کام کر رہے ہیں تو ڈاٹنے کے بجائے انہیں بتائے کہ یہ کام غلط ہے اور اسے نہیں کرنا چاہئے.

بچوں کے سامنے غلط رویے نہ اپنائے
بچے وہیں سكھتے ہیں جو وہ اپنے سامنے دیکھتے ہیں. اس لئے بھول کر بھی بچوں کے سامنے غلط رویے یا نامناسب الفاظ کا استعمال نہ کریں. ایسی چیزیں بچے بہت جلد کیچ کر لیتے ہیں اور پھر ویسا ہی سلوک کرنے لگتے ہیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.