the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،23مارچ(ایجنسی) صحت کے لحاظ سے کھانے پینے کی غلط عادات کی وجہ سے آج کل لوگوں کا وزن بڑھنے عام بات ہو گئی ہے. اس پر لگام لگانے کے لئے وزن کے انتظام کا نظریہ اپنانا انتہائی کارگر ثابت ہو سکتا ہے.

صحت مند طرز زندگی کے لئے وزن کے انتظام دیرپا والی عمل ہے جس میں متناسب کھانے پینے اور جسمانی ورزش کا توازن بنا کر چلا جاتا ہے. اس عمل کے لئے یہ جاننا ضروری ہے کہ آپ کے جسم کو واقعی میں کس چیز کی ضرورت ہے؟

'صحت کی دیکھ بھال یٹ ہوم' کے سربراہ فیزیوتراپیسٹ ڈاکٹر گگن کپور کا کہنا ہے کہ وزن کے انتظام مزید کھانا پینا اور کم کھانے پینے دونوں کو کنٹرول کر سکتا ہے. جہاں تک فیزیوتراپی کا سوال ہے، یہ صحت سے جڑی کئی طرح کے حالات، گردش سے منسلک بے ضابطگیوں کا اندازہ کرتا ہے اور ان کی شناخت، علاج اور روک تھام کرتا ہے. اب فیزیوتراپی وزن کے انتظام بھی کرتا ہے.

باقاعدگی سے فیزیوتراپی کے ذریعے وزن کم ہونے کو روکا جا سکتا ہے. وزن کی طرف سے منسلک جسمانی و نفسیاتی پیچیدگیوں سے نمٹنے میں یہ کافی کارگر ثابت ہوتے ہیں اور وزن کے انتظام میں اہم کردار ادا کرتے ہیں.

وزن کم کرنے کے لئے جہاں ایک طرف Cardiovascular جیسے ورزش، ٹہلنا اور سائیکل چلانا بہت اچھا ہوتا ہے، کھانے پینے کا بھی اتنا ہی اہمیت ہے. پروٹین، کم چربی والے ڈیری مصنوعات، اناج، پھل اور سبز پتتيدار سبزیاں فیزیوتراپی کے دوران لیتے رہنا ضروری ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.