the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،7ڈسمبر(ایجنسی) آج کے وقت میں زیادہ تر لوگ جو Hypertension, کا، دل سے منسلک بیماریوں اور ذیابیطس کے شکار ہو جاتے ہیں اس کی اہم وجہ ان کی سست اور غیر تسلی بخش طرز زندگی ہی ہے. گھنٹوں ایک ہی جگہ پر بیٹھ کر کام کرنا اور جنک فوڈ مزید مقدار جیسی عادات ہی انہیں ان بیماریوں کی زد میں لا رہی ہیں. 

ہم سب یہ اچھی طرح جانتے ہیں کہ روزانہ ورزش کرکے کافی حد تک ان بیماریوں سے چھٹکارا پایا جا سکتا ہے لیکن پھر بھی بہت سے لوگ وقت کی کمی اور مصروفیت کی وجہ سے ایکسرسائز نہیں کر پاتے ہیں.

اگر آپ کو دل سے منسلک کسی بھی طرح کی بیماری میں مبتلا ہیں تو ایکسرسائز کرنا بہت ضروری ہو جاتا ہے.

اگر حال ہی میں آپ کو دل سے منسلک کوئی مسئلہ ہوا ہے اور اب اس کا علاج چل رہا ہے تو اس دوران ایسی کوئی بھی ایکسرسائز نہ کریں جس سے دل پر زیادہ دباؤ پڑتا ہو کیونکہ اس سے آپ کی صورت حال اور زیادہ بگڑ سکتی ہے. اگر حال ہی میں آپ نے ہارٹ سرجری کروائی ہے اور اب آپ ایکسرسائز کرنے کے بارے میں سوچ رہے ہیں تو شروعات میں کوئی بھی ہیوی ایکسرسائز نہ کریں بلکہ صرف واک کریں. روزانہ صبح اور شام آرام سے 4-6 کلومیٹر واک کریں. کسی بھی سرجری کے کم از کم 6 ہفتوں بعد ہی کسی طرح کی ایکسرسائز شروع کرنی چاہیے.

اگر آپ کے گھر میں یا جم میں جا کر ایکسرسائز کرنے کی سوچ رہے ہیں تو ہفتے میں 5-6 بار ایکسرسائز کے ساتھ 5-10 منٹ سانسوں سے متعلق یوگا ضرور کریں. اس کے علاوہ ہمیشہ ورزش کرنے سے پہلے 5 منٹ وارم اپ ایکسرسائز اور ختم ہونے کے بعد 5 منٹ وارم اپ ایکسرسائز کرنا نہ بھولیں.

آفس میں لفٹ کی جگہ سیڑھیاں کا استعمال کریں اور روزانہ کم از کم 30 منٹ کی واک کریں. اس سے بلڈ پریشر اور گلوکوز لیول دونوں ہی عام رہتا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.