the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،8مئی (ایجنسی) رات کی شفٹ یعنی نائٹ شفٹ میں کام کرنا آپ کے جگر کے لئے نقصان دہ ہو سکتا ہے. ایک تحقیق میں پایا گیا ہے کہ جگر 24 گھنٹوں میں دن اور رات کے حساب سے کھانے اور بھوک کے سائیکل کا عادی ہو جاتا ہے.

رات کی ڈیوٹی کی وجہ سے آپ کو وقت پر کھانا نہیں کر پاتے، جس کا برا اثر آپ جگر پر پڑتا ہے. محققین چوہوں پر استعمال کر کے پایا کہ جگر کا سائز رات میں بڑھتا ہے اور وہ خود کو زیادہ خوراک کے لئے تیار کرتا ہے، لیکن اس کے وقت پر اتنی خوراک نہیں مل پاتی.

سیل نامی میگزین میں شائع ایک مضمون میں محققین نے بتایا ہے کہ جب عام نامیاتی کارروائی کی تال الٹ جاتی ہے تو جگر کے گھٹنے-بڑھنے کا عمل متاثر ہوتا ہے.

محققین نے کہا کہ کاروباری رکاوٹوں یا ذاتی عادات کی وجہ سے ہمارے حیاتیاتی گھڑی میں رکاوٹ پڑتا ہے، جس کا اثر جگر کے اہم کام کاج پر بھی پڑتا ہے. استعمال کے دوران چوہوں کو رات میں کھانا دیا گیا، جبکہ دن میں آرام کرنے دیا گیا.

جنیوا یونیورسٹی کے تحقیق کرنے والے نے کہا کہ ہم نے دیکھا کہ رات میں سرگرم مرحلے کے دوران جگر 40 فیصد سے زیادہ بڑھتا ہے اور دن کے دوران یہ beginners سائز میں واپس آ جاتا ہے. حیاتیاتی گھڑی میں تبدیلی سے یہ عمل متاثر ہوتا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.