the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

گرمیوں میں ٹھنڈا پانی پینا تقریبا سب کو بہت پسند ہوتا ہے. چلچلاتی دھوپ میں پسینے سے بھیگے ہوئے جب آپ گھر آتے ہیں تو دل کرتا ہے ٹھنڈا-ٹھنڈا پانی پینے کا. اکثر لوگ آفس سے تھکے ہارے جب گھر پہنچتے ہیں تو فوری طور پر ٹھنڈا پانی پینے لگتے ہیں، لیکن آپ کو بتا دیں کہ ایسا کرنا آپ کی صحت کے لئے نقصان دہ ہو سکتا ہے.

The Complete Book of Ayurvedic Home Remedies کے مطابق اگر آپ کو زیادہ ٹھنڈے پانی کی مقدار، کھانے کے وقت یا کسی بھی وقت کرتے ہیں تو یہ آپ کے جسم میں ہونے والے گیسٹرک جوس کے آپریشن کو Unbalanced کر دیتا ہے اور آپ کی صحت کو نقصان پہنچاتا ہے.

غیر مناسب عمل انہضام فعل:
ہمارے جسم کا درجہ حرارت 37 ڈگری سینٹی گریڈ ہوتا ہے، ایسے میں اگر ہم کچھ بھی بہت زیادہ سرد یا گرم کھاتے یا پیتے ہیں تو اسے ہمارے جسم کے درجہ حرارت کے ساتھ متوازن ہونے میں کافی وقت لگ جاتا ہے. 


موسم سرما اور کھانسی: 
ٹھنڈا پانی موسم سرما اور کھانسی کی علامات کو فروغ دیتا ہے. کھانے کے بعد ہمیں ٹھنڈے پانی سے سخت پرہیز رکھنا چاہئے، کیوں کہ یہ آپ کے جسم میں زیادہ مقدار میں ميوكس پیدا کرتا ہے جس کی وجہ سے ہمارے جسم میں انفیکشن ہونے کا خطرہ بڑھ جاتا ہے.

موٹاپے کو بڑھاتا ہے:
ماہر بتاتے ہے کہ اگر آپ کو کھانے کے فورا بعد پانی پیتے ہے تو یہ آپ کے جسم میں جانے والے کھانے کو عمل انہضام فعل جانے سے روکتا ہے اور اس کھانے کو جما دیتا ہے جس سے ہمارے جسم میں چربی کی مقدار بڑھ جاتی ہے اور ہمیں موٹاپے جیسی بیماری ہونے کا امکان ہو جاتا ہے . 

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.