the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،22نومبر(ایجنسی) سردیاں جب بھی آتی ہیں، اپنے ساتھ چھوٹے بچوں اور بوڑھوں کے لئے بہت سے مسائل لے کر آتی ہے. يه ایک ایسا وقت ہوتا ہے جب شخص کو خود کی صحت سے متعلق توجہ رکھنا بے حد ضروری ہو جاتا ہے. باہر چل رہی ٹھنڈا ہوا بوڑھے مرد کے لئے جوڑوں کا درد، تو بچوں کے لئے زکام اور بخار کا سبب بن جاتی ہے. ایسے میں لوگ موسم سرما کا مزہ نہ لیتے ہوئے خود کو بیماریوں سے گھیر لیتے ہیں.

موسم سرما موسم ایک ایسا موسم ہوتا ہے، جو اپنے ساتھ صحت پر پڑنے والے اثرات بھی لے کر آتی ہے. ایسے میں خود کو بیماریوں سے کس طرح آپ بچا سکتے ہیں یہ اچھی طرح جان لینے انتہائی ضروری ہوتا ہے. ڈاکٹر کے مشورہ کے مطابق موسم سرما میں اس شخص کو خوب دھوپ سیکنا چاہئے، کیونکہ ایسا نہ کرنا وٹامن ڈی کی کمی، ڈپریشن، جوڑوں کا درد، بیماری کے خلاف مزاحمت میں کمی کا سبب بن سکتا ہے. دن کے آغاز ناشتے سے پہلے نصف لیٹر پانی پی کر اور ہر گھنٹے بعد مناسب مقدار میں پانی پیتے رہیں.

انڈین میڈیکل ایسوسی ایشن (آئی ایم اے) کے نامزد صدر ڈاکٹر کے. کے. اگروال کا کہنا ہے کہ "یہ مانا ہوا حقیقت ہے کہ موسم سرما میں دل اور دماغ کے دورے یا کارڈیک اٹیک کی وجہ سے اموات کے معاملے بڑھنے لگتے ہیں. اس کی کئی وجوہات ہیں. پہلا تو دن چھوٹے ہو جاتے ہیں، جس سے ہارمونز میں عدم توازن پیدا ہوتا ہے اور جسم میں وٹامن ڈی کی کمی آتی ہے. اس سے دل اور دماغ کے دورے کا خدشہ رہتا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.