the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

جس طرح مردوں میں دل کا مسئلہ بڑھتا ہوا دکھائی دے رہا ہے ، اسی طرح خواتین بھی اس میں کچھ پیچھے نہیں ہے. مطالعہ کے مطابق خواتین میں دل اور اس سے منسلک بیماریوں کی شرح 10 فیصد اضافہ ہوا ہے. 40 سال سے کم عمر کے لوگوں میں اس میں 28 فیصد کی شرح سے اضافہ ہوا ہے. نیشنل ہارٹ انسٹیٹیوٹ کے مطالعہ میں بتایا گیا ہے کہ coronary heart disease 'کورونری دل ڈیزیز' ہندوستانیوں میں تیزی سے بڑھ رہا ہے. ہندوستان آہستہ آہستہ دنیا میں دل کے امراض کا دارالحکومت بنتا جا رہا ہے.

مطالعہ میں نمونے کے طور پر گزشتہ پانچ سالوں کے دوران نیشنل ہارٹ انسٹیٹیوٹ میں داخل ہوئے مریضوں کو لیا گیا. اس میں کہا گیا کہ دنیا کے دوسرے حصوں کی آبادی کے مقابلے میں ہندوستان میں دل کے دورے سے اموات کی تعداد چار گنا زیادہ ہے. چھوٹی عمر میں ان بیماریوں کے آغاز اور عورتوں میں مریض کی بڑھتی ہوئی شرح اس سے بھی زیادہ تشویش کی بات ہے.

تمباکو اور دیگر مصنوعات کے استعمال میں اضافہ، سست طرز زندگی اور کشیدگی اہم وجہ ہے. نیشنل ہارٹ انسٹیٹیوٹ کے سی ای او اور چیف دل سرجن، ڈاکٹر او پی یادو کا کہنا ہے کہ طرز زندگی میں بہتری اور تناو فری کے لئے کارگر ٹیکنالوجی کو اپنانے کے بارے میں بڑے سطح پر بیداری پھیلانا اس وقت بہت اہم ہے، کیونکہ ہم پہلے سے زیادہ خطرے میں ہیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.