the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

پیسے کے لالچ میں تیزی سے موٹاپا کم کر رہے ملازم
بیجنگ،12مئی (ایجنسی) ہندوستان کے زیادہ تر کمپنیاں اپنے ملازمین کی صحت کا خیال کئے بغیر صرف ان سے زیادہ کام کرنے کی فراق میں رہتے ہیں. وہیں پڑوسی ملک چین کی Jintian Investment Consulting جنٹيان انوسٹمنٹ کنسلٹنگ کمپنی نے اپنے ملازمین کی صحت کے لئے ایسی پہل شروع کی ہے جو کسی مثال سے کم نہیں ہے.

اس کمپنی نے اپنے ملازمین کے لئے ویٹ لاس ریواڈ پروگرام شروع کیا ہے. اس کے تحت کمپنی ہر ماہ مقابلہ منعقد کر رہی ہے. پروگرام میں حصہ لینے کے لئے ملازمین کو پہلی بار کم از کم تین کلو وزن کم کرنا ہوتا ہے. اس کے بعد کمپنی ہر ماہ ملازمین کو ہر ایک کلو وزن کم کرنے پر 1800 روپے کا بونس دیتی ہے. یعنی یہاں کام کرنے والے ملازمین کو خود فٹنس کے بدلے ملیں گے پیسے.

چین کے Shanxi صوبے واقع اس کمپنی میں کام کرنے والے ملازمین نے مارچ سے لے کر اب تک وزن کم کر بونس لے چکے ہیں. کچھ ملازمین نے محض دو ماہ میں تین کلو سے زیادہ وزن کم کر لیا ہے. دلچسپ بات یہ ہے کہ جنٹيان انوسٹمنٹ کنسلٹنگ کمپنی میں اس آفر کو لاگو کرانے والے چیئرمین وانگ جيوباو ابھی تک وزن کم نہیں کر پائے ہیں.

وانگ کہتے ہیں 'میں نے دیکھا کہ کمپنی میں بڑی تعداد میں ملازم ان فٹ ہو گئے ہیں. وہ دن بھر آفس میں سیٹ پر بیٹھے رہتے ہیں. گھر جانے پر بھی وہ ورزش نہیں کر پاتے ہیں. شاید اس لئے ان کا وزن کم نہیں ہو پایا ہے.

انہوں نے بتایا کہ وہ آفس میں زیادہ کام کی وجہ سے وقتی کرسی پر بیٹھے رہتے ہیں. گھر جانے کے بعد بھی وہ ورزش نہیں کر پاتے ہیں. اس کی وجہ سے ان کا وزن کم نہیں ہو پایا ہے. معلوم ہو کہ تقریبا ڈیڑھ ارب کی آبادی والے ملک چین میں تقریبا 10.8 فیصد مرد اور 14.9 فیصد خواتین موٹاپے کا شکار ہیں. تشویش کی بات یہ ہے کہ 20 سال سے کم عمر کے لوگ بھی موٹاپا کے شکار ہو رہے ہیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.