the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

طبی ماہرین نے تجویز کیا ہے کہ مریض کی صحت کا اندازہ لگانے سے پہلے شخصیت کا جائزہ لینا بھی اتنا ہی ضروری ہے جتنا کہ مریض کی میڈیکل ہسٹری اور فیملی ہسٹری کا جاننا ضروری ہوتا ہے۔
'ڈیوک یونیورسٹی' سے وابستہ محققین نے ڈاکٹروں کو مشورہ دیا ہے کہ وہ اپنے مریض کی شخصیت کے مختلف پہلووں سے بھی آگاہی حاصل کریں۔ اس طرح انھیں اس بات کا اندازہ لگانے میں آسانی ہو گی کہ ایک شخص مستقبل میں خود کی کتنی اچھی دیکھ بھال کرے گا۔
مثلاً ایک سمجھدار شخص کے بارے میں یہ توقع کی جاسکتی ہے کہ مستقبل میں اسے صحت کے شدید نوعیت کےمسائل کا کم ہی سامنا کرنا پڑے گا۔
تحقیق سے منسلک ماہرین کہتے ہیں کہ مستقبل کی صحت کا اندازہ لگانے کے لیے سمجھداری ایک ایسی خاصیت ہے جو سب سے زیادہ اہم ہے۔
امریکہ سے تعلق رکھنے والے ان محقیقین کے مطالعے میں شامل ہونے والے 26 برس کے ایسے نوجوان جنھیں زیادہ سمجھدار بتایا گیا تھا اپنے ہم عمرلا ابالی طبعیت رکھنے والے نوجوانوں کے مقابلے میں 38 برس کی عمر میں بہت اچھی صحت کے مالک تھے۔
 ریسرچ کے سربراہ ڈاکٹرسولومن کے مطابق تحقیق کا نتیجہ اچھی صحت اور کردار کی خصوصیات کے درمیان پائے جانے والے رشتےکی وضاحت پیش کرتا ہے ۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.