the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،19جون(ایجنسی) آج کل کی بزی طرز زندگی اور دن بھر آفس میں بھاگ دوڑ سے انسان اتنا پریشان ہو جاتا ہے کہ رات میں اس کی ٹھیک سے نیند نہیں آتی. ٹھیک سے نہ سو پانے کی وجہ آگے چل کر یہ Anidra نامی سنگین بیماری کی شکل اختیار کر لیتا ہے. Anidra کا مسئلہ ہونے پر جسم کو اور بھی کئی طرح کے نقصانات لگتے ہو جیسے Immunity کا کمزور ہونا، موٹاپا بڑھ جانا وغیرہ. اس کے علاوہ روزانہ ٹھیک سے نہ سو پانے کی وجہ آپ کے دماغ پر بھی برا اثر پڑتا ہے.

اگر آپ کو نیند نہ آنے سے پریشان ہیں تو اس کا سب سے اہم اثر آپ کے رویے میں نظر آنے لگتا ہے. تھوڑی تھوڑی دیر میں موڈ تبدیل کسی پر غصہ کرنا یہ سب عام علامت ہوتی ہے. اگر آپ کو ایسے علامات نظر آنے لگے تو بغیر تاخیر شدہ ڈاکٹر کے پاس جاکر اپنی کی جانچ کروائیں.

Sleep disorder ہونے سے آپ کی توجہ اور Concert کرنے کی صلاحیت بری طرح متاثر ہونے لگتی ہے. اس کا سیدھا اثر ذاتی اور پروفیشنل زندگی پر پڑنے لگتا ہے. جب آپ رات کو بھرپور 8 گھنٹے کی نیند پوری کرتے ہیں تو اگلے پورے دن آپ ایک دم الرٹ اور توانائی سے بھرپور رہتے ہیں. لیکن جب آپ ٹھیک سے سو نہیں پاتے ہیں تو نہ آپ گھر کے کام مناسب طریقے سے کر پاتے ہیں نہ ہی آفس کے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

آپ کو لگتا ہے کہ #MeToo مہم انصاف حاصل کرنے کے لئے جنسی طور پر ہراساں متاثرین کی مدد کر رہا ہے

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.