the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،17فروری(ایجنسی) ہم سب جانتے ہیں کہ صبح جلدی اٹھنے کے بہت فوائد ہیں جلدی اٹھنے سے آدمی، صحت مند ، اور ذہین ہوتا ہے. لیکن کیا ایسا ہو پاتا ہے جی ہاں صبح اٹھنا اپنے آپ کو ایک بھاری کام لگتا ہے.

شیڈول کے حساب سے اپنے کو ڈھالتے ہوئے اپنے روزانہ اٹھنے کے وقت سے ایک یا دو گھنٹے پہلے اٹھ آسانی سے نہیں ہو پاتا ہے اور اس میں دقتیں پیش آتی ہیں. لیکن حقیقت یہ ہے کہ صبح جلدی اٹھنے سے بہت سے فوائد ہیں یہ آپ کی جسمانی کے ساتھ ذہنی صحت کو بھی اچھا رکھتا ہے-

# صبح اٹھنے کے لئے الارم سیٹ کریں یہ آپ کی مدد کرے گا.

# آگے کی منصوبہ بنائیں اور صبح جلدی اٹھنے کی منصوبہ بندی حقیقی دن سے تقریبا ایک ہفتے پہلے بنائیں. بچوں کو اسکول ٹائم سے بھیجنے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے.

# دن بہ دن روزانہ اٹھنے کے وقت سے 10-15 منٹ پہلے جاگنے کی کوشش کریں اس پریکٹس کو آسانی سے نئے وقت کے ساتھ ایڈجسٹ کرنے میں مددگار ہوگی.

# اگر الارم کلاک سے بھی آپ کو اٹھنے میں دقت پیش آ رہی ہے تو کوشش کریں جو لوگ صبح اٹھتے ہیں ان سے اٹھانے کے لئے بول سکتے ہیں.

# باقاعدگی سے سونے کے لئے ایک ریگولر وقت مقرر کریں یہاں تک کہ اختتام ہفتہ یا چھٹیوں کے دن بھی یہ عادت آپ کو صبح اٹھنے میں خاصی مدد کرے گی.

# آپ کو کافی نیند لیں تاکہ آپ ریفریش محسوس کر سکیں، روز قریب 7-8 گھنٹے کی نیند لینا ٹھیک سمجھا جاتا ہے ایسا کرکے آپ کو صبح اٹھنے میں پریشانی نہیں لگے گی-

# جائزوں سے یہ بھی پتہ لگا ہے کہ صبح جلدی اٹھنے والے لوگ واقعی میں رات کو جاگ والوں کے مقابلے میں زندگی میں زیادہ خوش رہتے ہیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.