the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نیویارک، سونے کی خراب عادات کی وجہ سے دل کی بیماری ہونے کا خطرہ بڑھ جاتا ہے. ان کے مقابلے میں وہ لوگ صحت مند رہتے ہیں جو ہر رات سات گھنٹے گہری نیند لیتے ہیں. ایک مطالعہ میں اس بات کا انکشاف ہوا ہے.
سیول Seoul, South Korea کے Sungkyunkwan یونیورسٹی کے اسکول آف میڈیسن کے Chan-Won Kim اس مطالعہ میں شامل رہے ہیں. انہوں نے کہا، آدھی ادھوری نیند ایک عام مسئلہ ہے اور خراب صحت کی ایک وجہ بھی. اس کی وجہ سے دل کا دورہ پڑنے جیسی کئی بیماریاں ہو سکتی ہیں.
اس مطالعہ میں 47000 نوجوان اور ادھیڑ لوگوں کو نیند سے منسلک سوالنامہ دی گئی تھی. اس کے بعد ان کو coronary arteries کو پہنچے کسی نقصان اور arteries کے كڑےپن تجربہ کیا گیا. مطالعہ میں شامل بہت سے لوگوں کی coronary arteries میں کیلشیم پایا گیا. اس coronary دل کے بیماریوں کی ابتدائی نشانی مانی جاتی ہے. مطالعہ کرنے والوں نے پایا کہ سات گھنٹے کی نیند لینے والوں کے مقابلے پانچ گھنٹے کی نیند لینے والوں کی coronary میں 50 فیصد زیادہ کیلشیم پایا گیا. مطالعہ میں پایا گیا کہ خراب نیند کی شکایت کرنے والوں میں اچھی نیند لینے والوں کے مقابلے 20 فیصد زیادہ کورونری کیلشیم پایا گیا.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.