the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی، 3 جون(ایجنسی) بلڈ ڈونیشن ہر سال لاکھوں لوگوں کی زندگی بچاتا ہے. یہ thalassaemia جیسی جان لیوا بیماری کے مریضوں کی زندگی کے دنوں کو صحیح ادویات اور سرجری کے ساتھ بڑھانے میں مدد کرتا ہے. اس کا ماں اور بچے کی صحت میں بھی بڑا رول ہے. یہ بات جاننا ضروری ہے کہ انسان کا خون پیدا نہیں کیا جا سکتا، جو لوگ اسے ڈونیٹ کرتے ہیں صرف وہی اس کا بنیادی وجہ ہیں. اسی لیے ضروری ہے کہ لوگ بلڈ ڈونیٹ کریں.

ہم سب جانتے ہیں کہ بلڈ ڈونیشن یا خون کا عطیہ بہت سے لوگوں کی زندگی بچا سکتا ہے. لیکن شاید ہی آپ یہ بھی جانتے ہوں گے کہ بلڈ ڈونر کو بھی اس کے بہت سے فوائد ہیں.

نوئیڈا کے جے پی ہسپتال کے بلڈ بینک اور Transfusion medicines میڈیسن کے ایگزیکٹو کنسلٹینٹ ڈاکٹر نے ہمیں ایسے 4 وجہ بتائے جس سے بلڈ ڈونر کو فائدہ ہوتا ہے.

یہ بات زیادہ لوگوں کو نہیں معلوم کہ باقاعدگی سے بلڈ ڈونیشن کرنے سے آئرن لیول ٹھیک رہتا ہے. جسم میں آئرن بڑھ جائے تو Oxidative damage ہوتا ہے، جس سے ٹشو ڈیمیج ہوتی ہے. بلڈ ڈونیٹ کرنے سے نہ صرف جسم میں آئرن کی مقدار ٹھیک برقرار رہتا ہے بلکہ یہ دل کی بیماریوں سے بھی بچاؤ کرتا ہے. یہ وقت سے خستہ ہونے، سٹروک آنے اور ہارٹ اٹیک سے بچاؤ کرتا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

آپ کو لگتا ہے کہ #MeToo مہم انصاف حاصل کرنے کے لئے جنسی طور پر ہراساں متاثرین کی مدد کر رہا ہے

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.