the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،28مارچ(ایجنسی) ایکسرسائز کرنا صحت کے لیے منافع بخش ہوتا ہے، اس بات کو سب جانتے ہیں، لیکن کچھ لوگ جم میں جانے کے بعد کم وقت میں خود کو تندرست کرنے کے لئے ایسی حرکت کر بیٹھتے ہیں جس کا نتیجہ کتنا مہلک ثابت ہو سکتا ہے کہ انہیں زندگی بھر کے لئے معذور بنا سکتا ہے.

ایسا ہی ایک ویڈیو اس وقت سوشل ميڈيو پر وائرل ہو رہا ہے. اس ویڈیو کو دیکھنے کے بعد آپ کو یہ بات تو سمجھ میں آ جائے گی کہ جم میں ٹرینر کے انکار کے بعد بھی ہیوی ویٹ اندوز کرنے کے نتائج کتنے مہلک ہو سکتے ہیں.

ذرا آپ بھی اس ویڈیو کو غور سے دیکھئے کس طرح ایک شخص جيم میں ورزش کر رہا ہے. اس نے ٹانگ پریس مشین پر زیادہ بھاری وزن اٹھا لیتا ہے. جس کی وجہ سے اس کے پاؤں کی ہڈی ٹوٹ جاتی ہے. سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہا یہ ویڈیو گجرات کے وڈودرا کا ہے.

اس میں دکھائی دے رہا نوجوان جم میں آپ کے پاؤں سے 1200 LBS (544 کلو) وزن اٹھانے کی کوشش کرتا ہے. اس وزن کو اس کا بایاں پاؤں سہ نہیں جانتے اور اس ہڈیاں کئی جگہ سے ٹوٹ جاتی ہیں.

اس ویڈیو کو فیس بک پر اب 18 لاکھ سے زیادہ لوگوں نے دیکھا اور دو لاکھ سے زیادہ بار یہ شیئر کیا جا چکا ہے. یہ ویڈیو ان لوگوں کے لئے سبق ہے جو جم میں ٹرینر کے انکار کے بعد بھی ایکسرسائز کرنے میں من مانی کرتے ہیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بھارت لندن سے وجے مالیا کی حوالگی میں کامیاب ہو جائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.