the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی،3جنوری(ایجنسی) جاڑے کے موسم میں جوڑوں کا درد بڑھ جاتا ہے. یہ مسئلہ ان لوگوں میں زیادہ دیکھا جاتا ہے جو جوڑوں کے درد سے پریشان رہتے ہیں یا پھر جنہیں ارتھراٹس کی شکایت ہوتی ہے. جاڑے کے موسم میں کچھ احتیاط برت کر آپ جوڑوں کے درد کو قابو میں رکھ سکتے ہیں یا نجات پا سکتے ہیں. جاڑے میں ہڈیوں اور جوڑوں کی صحت زیادہ ضروری ہوتی ہے ورنہ درد آپ کو پریشان کر سکتا ہے.

پانی: 
جاڑے میں جوڑوں کی صحت کی خاطر آپ کو پانی کی کافی مقدار چاہئے. پانی کے استعمال سے آپ کے جسم کی توانائی بنی رہتی ہے اور اس سے آپ کے جسم کی ہڈیاں اور جوانٹس بھی صحت مند رہتے ہیں.

جوتے
آپ ونٹر سیزن میں صحیح جوتے پہننے چاہئے جس سے خوش ٹانگوں سرد ہوا کے رابطے میں نہیں آئے. اس موسم میں ہائی ہیلس کافی دیر تک پہننے سے بچنا چاہئے. اس سے آپ کی ٹخنوں اور جوڑوں میں درد ہو سکتا ہے.

متوازن غذا
اس موسم میں آپ کو کھانے پر توجہ دینا چاہئے. کھانے میں آپ کو متوازن خوراک کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ پروٹین اور وٹامن کی جسم میں کمی نہیں ہو. وٹامن ڈی، سی اور کے کی کمی آپ جوائنٹس پین کو بڑھا سکتی ہے. 

کھانے میں کیلشیم کی توجہ رکھیں
آپ کو اپنے جوڑوں کی خاطر یہ بھی یاد رکھنا ہوگا کہ آپ کے جسم میں کیلشیم کی کمی نہیں ہو. کیلشیم کا جسم میں ہونا اپنے ہڈیوں اور جوائنٹش کی صحت کے لئے ضروری ہے. مكھكھن، دودھ، پالک اور ان لوگوں کو کھانے کی اشیاء کو کھانا چاہئے

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

اتر پردیش میں کیا یہ شہروں کے نام تبدیل کرنا درست ہے اللہ آباد اور فیض آباد سے پرايگراج اور ایودھیا

ہاں
نہیں
بالکل نہیں
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.