the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

دنیا بھر میں 21 ستمبر کو الزائمر کا دن منایا جاتا ہے. الزائمر ایک طرح کی بھولنے کی بیماری ہے جو عام بزرگوں میں ہوتی ہے. اس بیماری میں مبتلا مریض سامان رکھ کر بھول جاتے ہیں. یہی نہیں، وہ لوگوں کے نام، پتہ یا نمبر، کھانا، اپنا ہی گھر، روزانہ کام، بینک متعلق کام، مسلسل بھولنے لگتا ہے. الزائمر بیماری، dementia بیماری کا ایک اہم قسم ہے. dementia کے کئی اقسام ہے. تو یہ الزائمر dementia بھی کہا جاتا ہے.
Alzheimer's disease' نوجوان اور بڑھاپے میں ہونے والا ایک ایسا مرض ہے جس میں مریض کی یاداشت طاقت کمزور ہوتی جاتی ہے. جیسے جیسے عمر بڑھتی جاتی ہے، ویسے ویسے یہ بیماری بھی بڑھتا جاتا ہے. مریض کی سوچ سمجھ، زبان اور رویے پر بھی منفی اثرات پڑتے ہیں۔ چیف سکریٹری (طبی تعلیم) انوپ چندر پانڈے نے بتایا کہ اس بیماری کا علاج پردیش کے ہر سرکاری میڈیکل کالج میں دستیاب ہے. اس کے لئے مریض کے اہل خانہ کو وہاں تعینات ذہنی بیماری کے ماہرین سے رابطہ کرنا چاہیے.
ماہرین کے مطابق، اس بیماری کے مریض سامان رکھ کر بھول جاتے ہیں، اس کے علاوہ لوگوں کے نام، پتہ یا نمبر، کھانا، اپنا ہی گھر، روزانہ کام، بینک متعلق کام، بھولنے کی طرح کی علامات دکھائی دیتے ہیں۔ 
مریض کے کمرے کھلا اور ہوادار ہو. مریض کی ضرورت کی چیزیں ایک جگہ پر رکھیں. مریضوں کے علاج کے لئے کچھ ایسی دوائیں دستیاب ہیں، جن کے استعمال سے ایسے مریضوں کی یادداشت اور ان کی سوجھ بوجھ کو بہتر ہوتا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.