the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نیویارک،26اپریل(ایجنسی) چھوٹی عمر ہی باقاعدہ معمول پر عمل کرنے کے بہت سے فوائد ہیں. ایک نئی تحقیق میں سامنے آیا ہے کہ باقاعدگی سے وقت پر سونے، کھانا وقت پر کھانے اور ایک مخصوص وقت میں تفریح ​​ہو جانے سے پہلے سے اسکول کے بچوں کی صحت بہتر ہوتا ہے. ان میں موٹاپا کا امکان بھی کم رہتا ہے.

امریکہ کے اوہائیو سٹیٹ یونیورسٹی کی اہم مصنف سارہ اینڈرسن نے کہا، اس تحقیق سے زیادہ ثبوت ملتے ہیں کہ پری اسکول عمر والے بچوں میں معمول ان کے بہتر صحت ترقی سے منسلک ہوتی ہے. یہ ان بچوں کے موٹاپا ہونے کے امکان کو بھی کم کرتی ہے.

محققین نے تین سال کی عمر والے 3000 بچوں کی معمول کا اندازہ کیا. ان کے وقت سے سونے جانے، وقت سے کھانے اور ان کے وقت سے ٹی وی یا فلم دیکھنے (ایک گھنٹے یا کم) کا تجزیہ کیا.

اس تشخیص میں محققین والدین کی رپورٹ سے بچوں کے دو پہلوؤں کے مقابلے کی. اس میں سیلف ریگولیشن اور یکساں عمر شامل رہی. تحقیق کی اشاعت میگزین 'Obseity' میں کیا گیا. اینڈرسن نے کہا، ہم نے محسوس کہ جن بچوں کو تین سال کی عمر میں جذباتی ریگولیشن میں مشکل ہوئی، ان میں 11 سال کی عمر میں موٹاپے کے امکانات زیادہ رہی.

محققین کو معلوم ہوا کہ وقت سے روزانہ کے بستر پر نہیں جانے والے بچوں میں 11 سال کی عمر میں موٹاپے کے امکانات زیادہ پائی گئی. وقت پر سونے والے بچوں کے مقابلے میں بے وقت سونے والے بچوں میں موٹاپے کا امکان زیادہ پائی گئی. یہ خطرہ ان بچوں میں اور زیادہ رہا، جنہوں نے وقت پر سونے کے قوانین پر عمل نہیں کیا.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا ایشیا کپ 2018 ٹرافی

انڈیا
پاکستان
بنگلہ دیش
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2018 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.